Re: ważność recepty

From: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: ważność recepty
Date: Tue, 8 Jul 2003 21:30:30 +0000 (UTC)

justyp <m...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "zalewayka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> 30
>
> Liczy się łącznie z dniem wystawienia recepty, ale w tej chwili nie moge
> sobie przypomnieć, gdzie to zapisano :(

A skad masz te pewnosc, ze liczy sie lacznie z dniem wystawienia?

W rozporzadzeniu:

http://www.sidoz.pl/serwis_prawny/qs/zdrowie/Z01_o_p
uz/Dz.U.01.51.535.htm
(pewnie trzeba bedzie skleic adres)

napisano w par. 18 "termin... nie moze przekroczyc... od dnia jej
wystawienia"

Zalozmy hipotetycznie, ze recepta bylaby wazna jeden dzien -
czy to znaczy, ze jesli lekarz wystawi recepte w danym dniu
o godzi 23.59, to po minucie recepta traci waznosc?

Ja mysle, ze ktos kiedys wymyslil sobie, ze bedzie bezpieczniej
jesli sie powie, ze recepta jest niewazna - bo wtedy apteka
jest na 100% kryta. Jest to fajne i wygodne, ale tylko dla
apteki jako takiej - nie dla pacjenta.

Kochani - zastanowcie sie logicznie czy nie mam racji.
No a jesli jej nie mam - prosze o podanie konkretnej
podstawy prawnej - nie na zasadzie 'wydaje mi sie...'
czy tez 'kolezanka mi mowila, ze widziala przepis...'

Corcoran