wesolek - cytaty z Maklowicza

1. Data: 2004-01-29 10:46:36

Temat: wesolek - cytaty z Maklowicza
Od: "Grzegorz Szutka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bulka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski ..to nasz wklad w swiatowa
kuchnie"
"cebulka rumieni sie na patelni jak dziewica przed noca poslubna"
"mieso jest gorace - trzeba uwazac, by nie rozlecialo sie na atomy"
"piana trzyma sie miski jak Rosjanie Kaliningradu"
"sos gestnieje w garnku jak atmosfera wokól dworu angielskiego"
"galaretka stoi twardo jak nasi pod Kircholmem"
"zawsze tak pani wszystko ochoczo bierze do buzi?"
"widac, ze ma pani wprawe w lizaniu..."
"ciasto musi byc kruche jak pokój na Bliskim Wschodzie"

pzdr grzesiek

1. Data: 2004-01-29 12:02:16

Temat: Re: wesolek - cytaty z Maklowicza
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Szutka napisał:

> "zawsze tak pani wszystko ochoczo bierze do buzi?"
> "widac, ze ma pani wprawe w lizaniu..."

Jaki pan, taki kram... Poznać pana po... konceptach. I tak dalej. :/
--
pa, BasiaBjk zniesmaczona

1. Data: 2004-01-29 14:00:12

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Jaki pan, taki kram... Poznać pana po... konceptach. I tak dalej. :/
> --
> pa, BasiaBjk zniesmaczona

Ogolnie te dowcipy pana Maklowicza z lekka mnie mierza. No i, co zaznaczyla
Basia, swietnie pokazuja poziom...

Anka

1. Data: 2004-01-29 14:10:14

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Jaki pan, taki kram... Poznać pana po... konceptach. I tak dalej. :/
> --
> pa, BasiaBjk zniesmaczona

Basiu, a z czymzes to sobie skojarzyla, ze taki Cie niesmak napadl? ;o)))
Syndrom bialej chusteczki? ;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2004-01-29 14:10:19

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon napisał:

> Basiu, a z czymzes to sobie skojarzyla,

Te cytaty, to clou możliwości p. Makłowicza, a zniesmacza mnie ten
rodzaj poczucia humoru.

ze taki Cie niesmak napadl? ;o)))
> Syndrom bialej chusteczki? ;o))

O, wyjaśnisz? ale coś mi mówi, że kula w płot... ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-29 17:18:40

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzaj poczucia humoru.
>
> ze taki Cie niesmak napadl? ;o)))
>
> O, wyjaśnisz? ale coś mi mówi, że kula w płot... ;)

No bo wiesz, moje pierwsze zupelnie naturalna skojarzenie bylo ze to chodzi
o taka wprawe w lizaniu loda, zeby sobie sukienki nie pokapac. (A w
Maklowiczu o ile sobie przypominam, chodzilo o oblizywanie lyzki). Ale to
oczywiscie nie swiadczy o wysmakowanym poziomie pana M. A moze na przyklad
dopiero osoba wyluskujaca cytaty spowodowala inne niz zamierzone
skojarzenia? Ja nie zapomne jak kiedys dumna i blada, po pierwszych swoich
sukcesach z maszynka Philipsa ukrecilam wlasnorecznie w domu lody
czekoladowe, ulubione meza, i przy jakiejs okazji towarzyskiej przy temacie
kulinarnym pochwalilam sie ze zrobilam mezowi lody ...........tu nie
zdolalam dokonczyc ze czekoladowe, bo wlasnie czesc osob zaczela komentowac
calkiem niekulinarnie kojarzac. A wcale nie mialam nic brzydkiego na mysli.
Nie musze Ci chyba mowic jak niezrecznie sie czulam. Potem ktos kiedys to
zacytowal jako anegdotke "jak Agata robi loda mezowi", i co? Osoba taka
wrazliwa estetycznie jak Ty pewnie by sie obruszyla na moj niski poziom,
;o). A ja raczej mysle wedle zasady "jaki pan taki kram", ze jaki czlowiek,
takie skojarzenia........;o))

Agata

1. Data: 2004-01-29 17:30:42

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon napisał:
> Osoba taka
> wrazliwa estetycznie jak Ty pewnie by sie obruszyla na moj niski poziom,
> ;o).

Osoba tak wrażliwa estetycznie dopuszcza do świadomości istnienie
estetyk odmiennych, bez obruszania się na nie. Co nie znaczy, że się
nimi delektuje, jak jest z przypadkiem p. M.

A ja raczej mysle wedle zasady "jaki pan taki kram", ze jaki czlowiek,
> takie skojarzenia........;o))

Niewątpliwie, Agato, niewątpliwie :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-29 17:33:12

Od: "Dariusz Donat" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> calkiem niekulinarnie kojarzac. A wcale nie mialam nic brzydkiego na
mysli.
> Nie musze Ci chyba mowic jak niezrecznie sie czulam.

Dlaczego zaraz brzydkie mysli? Nie rozumiem.

Pozdrawiam
DD

1. Data: 2004-01-30 17:42:55

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Donat" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego zaraz brzydkie mysli? Nie rozumiem.
>
> Pozdrawiam
> DD

To przeczytaj uwaznie opis sytuacji. Tez nie rozumiem dlaczego ludzie czasem
tak reaguja.

A. S.

1. Data: 2004-01-30 17:44:09

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoba tak wrażliwa estetycznie dopuszcza do świadomości istnienie
> estetyk odmiennych, bez obruszania się na nie. Co nie znaczy, że się
> nimi delektuje, jak jest z przypadkiem p. M.

Aha, zatem zniesmaczenie nie rowna sie obruszenie? ;o)

Agata

zamienię książki kulinarne :-)
Napoleonka na krakersach
Pytanie o przepis na zapiekanke po grecku by Kuron
??
Garnek do pieczenia kurczaka :)