wi_fi

71. Data: 2012-07-21 14:02:41

Temat: Re: wi_fi
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 14:28, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Zawsze można banana dokupić od Eda jak by przepływał obok akurat.

Może nawet ciasto. Oszczywiście z babanami.

qr.a

72. Data: 2012-07-21 14:04:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 14:55, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

ACe____265491.html

> Nie widzę tam nic o bezludnej wyspie. Będę musiała wykazać się inwencją.

Zauważ, że ludna wyspa najprawdopodobniej miałaby udeptane trawniki.

qr.a

73. Data: 2012-07-21 14:16:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 15:24, Stalker pisze:

> Tak czy siak, zupełnie nowego sensu nabrałoby wtedy stwierdzenie:
> Kochanie, schrupałbym cię na śniadanie :-)

No tak, w tej sytuacji powiedziałby raczej: kochanie, chętnie bym Cię
pożuł. ;)

Ewa

74. Data: 2012-07-21 14:16:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 15:09, Przemysław Dębski pisze:

> Tak działa ewolucja. Jeśli na pokładzie potrzebne jest wiosło, z
> biegiem czasu ktoś zaczyna przeistaczać się w wiosło :)

O nie, deską to ja raczej nigdy nie będę. ;)

Ewa

75. Data: 2012-07-21 14:18:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 16:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-07-21 14:55, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

ACe____265491.html

> Zauważ, że ludna wyspa najprawdopodobniej miałaby udeptane trawniki.

Racja. A tu tylko przekopany i przystrzyżony ogródek.

Ewa

76. Data: 2012-07-21 14:20:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> No tak, w tej sytuacji powiedziałby raczej: kochanie, chętnie bym Cię
> pożuł. ;)

o ile bedziecie miec jeszcze zeby.

i.

77. Data: 2012-07-21 14:50:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O nie, deską to ja raczej nigdy nie będę. ;)

Mogłaś delikatniej ... :P

Dęska

78. Data: 2012-07-21 14:59:52

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 16:16:43 +0200, medea napisał(a):

> O nie, deską to ja raczej nigdy nie będę. ;)

Przeczytałam 'dębską', nie wiedzieć czemu ;)

Pozdrawiam,
M.

79. Data: 2012-07-21 15:01:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 09:19:18 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Z dwojga złego wolał bym wiosłować laptopem :)

Laptop to w ogóle za tratwę może robić :) Tylko koniecznie taki ze stałym
łączem ;)

Pozdrawiam,
M.

80. Data: 2012-07-21 15:01:30

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 02:12:28 +0200, Ikselka napisał(a):

> A wiesz, też. Oczywiście nie rezygnuję, bo nie ma takiej potrzeby ani
> przymusu. Jednak gdybym miała do wyboru - zabrać na ratunkową tratwę laptop
> czy pędzle - wzięłabym pędzle.

Ja chyba farby ;) W końcu palcami też można malować :)

Pozdrawiam,
M.

nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?