widzenie Buddy/pragnienie

41. Data: 2010-07-15 15:47:32

Temat: Re: widzenie Buddy/pragnienie
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-14 21:22, kant.or pisze:
> U?ytkownik "Piotrek Zawodny"<p...@o...pl> napisa?

> Zgoda, ale nie do ko?ca, i Budda nie by? nieomylny.

> Bez ?wiadomo?ci, kt?ra sprawia cierpienie ? :o/
>
> Przecie? to bez sensu, cho? kiedy si? kochamy,
> ?wiadomo?? umys?u i jego m?ro?ci oraz wiedzy
> ma oczywi?cie mniejsze znaczenie, ale przecie?
> bez niej nie da si? odczuwa?.
> Zgoda, nasi prapradziadowie nie znali
> j?zyka i odczuwali, odczuwali bez j?zyka,
> ale czy bez m?zgu lub czego? w tym rodzaju,
> no i przede wszystkim czy odczuwali bez "ja" ?
>
> zdar
> kant.or
Bo wtedy nic nie może w Ciebie uderzyć. Nic nie może w Ciebie uderzyć.

42. Data: 2010-07-15 16:38:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kant.or" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Czyli mnie nazwałeś cymbałem ?
> No nie wiem...
> Owszem, jestem trochę cymbałem,
> ale czy Ty masz się za nieomylnego ? :o/

On jest po prostu pomylony- nawet w kwestii naszego wieku:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

43. Data: 2010-07-15 16:38:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości grup

> Myślę, ze jesteś jednak chyba odrobinkę starszy od swojego młodszego
> kolegi, nawet jak dość zgrabnie to czasem kamuflujesz ;-)
> S.
Znaczy się- jesteś pomylony.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

44. Data: 2010-07-15 16:49:17

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości grup

> Znaczy się- jesteś pomylony.

No to masz radochę, a co mi tam, znaj serce chama ;-)
A teraz już skończ się błaźnić, bo znowu przygnębia mnie myśl,
że kiedyś mogę być taki jak ty lub nie daj Bóg twój koleś.
S.

45. Data: 2010-07-15 17:18:24

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> no i przede wszystkim czy odczuwali bez "ja" ?

> Bo wtedy nic nie może w Ciebie uderzyć. Nic nie może w Ciebie uderzyć.

No jeśli Ciebie nie ma, to rzeczywiście nic nie może w Ciebie
uderzyć, ale jeśli jesteś, to czhcesz tego czy nie, zgadzasz się
z tym czy nie, może udrzeyć... choćby drugie "ja".

Nie mówili o tym mnisi ? :o/

zdar
kant.or

46. Data: 2010-07-15 17:34:26

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-15 19:18, kant.or pisze:
> U?ytkownik "Piotrek Zawodny"<p...@o...pl> napisa?

> No je?li Ciebie nie ma, to rzeczywi?cie nic nie mo?e w Ciebie
> uderzy?, ale je?li jeste?, to czhcesz tego czy nie, zgadzasz si?
> z tym czy nie, mo?e udrzey?... cho?by drugie "ja".
>
> Nie m?wili o tym mnisi ? :o/
>
> zdar
> kant.or

Jesteś złośliwy. Dlaczego?

47. Data: 2010-07-15 20:23:31

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Jesteś złośliwy. Dlaczego?

Troszkę jestem uczulony na kapłanów wszelkich wyznań :o)
ale słońce -`@'- nie zachodzi nad moim gniewem.
A dlaczego Ty bardziej się odnosisz do mojej
uszczypliwości, niż do tematu ?

Jeśli nie mam racji, wykaż to,
a jeśli mam, czemu zwracawsz uwagę
na bzdury ? :o/

Pwtarzam: nie ma "ja", nic w ja nie może uderzyć.
Jest "ja", to istnieje na sposób materialno-energetyczny,
bo przecież nie jest przestrzenią, czyli pustką, tak ?

No a jesli tak, to jest narażone na "uderzenia",
jak każde ciało niebieskie i na reakcje materii-energii,
od których wolna jest jedynie pustka (przestrzeń),
bo ta nie reaguje z materią-energią w żaden sposób.

Czy to takie skomplikowane ?

zdar
kant.or

48. Data: 2010-07-15 20:28:38

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A teraz już skończ się błaźnić, bo znowu przygnębia mnie myśl,
> że kiedyś mogę być taki jak ty lub nie daj Bóg twój koleś.

Kurcze, Brat, czego Ty cierpisz ode mnie ? :o/
Czym się tak naraziłem Twojej jaźni ?
Strasznie mnie to ciekawi :o)

zdar
kant.or

49. Data: 2010-07-15 20:34:51

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-15 22:23, kant.or pisze:
> [...]
> ale słońce -`@'- nie zachodzi nad moim gniewem.
> A dlaczego Ty bardziej się odnosisz do mojej

Bo uszczypliwość jest nieprzyjemna i niepotrzebna. I jako pierwsza
wpadła mi w oko.

50. Data: 2010-07-15 20:38:43

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-14 08:03, Piotrek Zawodny pisze:
> "Before closing my eyes and moving towards the vision of the Buddha" -
> tak napisał w liście Mnich przed samospaleniem w związku z
> prześladowaniami religii buddyjskiej i promowaniem katolicyzmu przez
> władze południowego Wietnamu, co było prawdopodobnie związane z chęcią
> przypodobania się przez te władze Jack'owi Kennedy'emu, katolikowi.
Oczywiście nie Jackowi, tylko John'owi. Mam nadzieję, że to nie
najistotniejsze.

koło
widzenie Buddy/pragnienie
Prawdziwi Mężczyźni i Prawdziwe Kobiety...
Kobiece tatuaże
MACIUS...