widzenie Buddy/pragnienie

31. Data: 2010-07-14 19:51:41

Temat: Re: widzenie Buddy/pragnienie
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kant.or" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i1l2oq$gde$...@u...news.interia.pl...
> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Zgoda, ale nie do końca, i Budda nie był nieomylny.

"Kiedy na swej Drodze spotkasz Buddę- zabij go", Znasz to?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

32. Data: 2010-07-14 20:25:22

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał

> "Kiedy na swej Drodze spotkasz Buddę- zabij go", Znasz to?

Słyszałem, ze ponoć sam Budda tak powiedział
i to mu się chwali..., mam nadzieję, że dobrze go
zrozumiałem, że właśnie chodziło o nieomylność,
a najwyraźniej czuł się omylny.

> --
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

A miłość z nich najważniejsza, bo czym jest
prawda bez miłości ? Bezwzględnym okrucieństwem...
A prostota bez miłości ? Czy to nie prostactwo jedynie ?

zdar
kant.or

33. Data: 2010-07-14 20:49:59

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-14 22:25, kant.or pisze:
> Użytkownik "Chiron"<c...@o...eu> napisał

> Słyszałem, ze ponoć sam Budda tak powiedział
> i to mu się chwali..., mam nadzieję, że dobrze go
> zrozumiałem, że właśnie chodziło o nieomylność,
> a najwyraźniej czuł się omylny.

Mnisi Zen.

34. Data: 2010-07-15 06:52:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kant.or" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> prawda bez miłości ? Bezwzględnym okrucieństwem...
> A prostota bez miłości ? Czy to nie prostactwo jedynie ?

Cholera- Judo- pierwszy raz się z Tobą zgadzam:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

35. Data: 2010-07-15 07:02:59

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "kant.or" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> Cholera- Judo- pierwszy raz się z Tobą zgadzam:-)

No cóż, jeśli dla was prawdę czy prostotę warunkuje najwyższe
i najbardziej skomplikowane uczucie, do którego trzeba długo
i starannie dojrzeć to w istocie obaj jesteście prostakami.
Młodszy cymbał: - plonk.
Starszy: nie daj sie tak głupio wkręcać.
S.

36. Data: 2010-07-15 08:06:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości grup

> Młodszy cymbał: - plonk.
> Starszy: nie daj sie tak głupio wkręcać.

To który z nas, Szanowny Samozwańczy Arbitrze- jest młodszy?
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

37. Data: 2010-07-15 10:39:05

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał

> Cholera- Judo- pierwszy raz się z Tobą zgadzam:-)
> --
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

Brat, kurcze, ale nie ma co się tak zgadzać zupełnie,
przecież najbardziej ze wszystkiego lubimy się
ze sobą spierać :o)

I choć można Pawłowi nie jedno zarzucić,
akurat dobrze to chyba napisał:

Ef 4:26
26. Gniewajcie się, a nie grzeszcie: niech nad waszym gniewem nie zachodzi
słońce!
(BT)

zdar
kant.or

38. Data: 2010-07-15 10:48:33

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i starannie dojrzeć to w istocie obaj jesteście prostakami.
> Młodszy cymbał: - plonk.
> Starszy: nie daj sie tak głupio wkręcać.

Widzę, Brat, że bardzo szybko ferujesz wyroki i to dość ostateczne...
Nie bierzesz pod uwagę, że jesteś omylny ?
No i nie zdążyliśmy zamienić nawet paru zdań,
a Ty już wiesz, co w duszy gra człowiekowi ? :o/
I ja też przecież jestem człowiekiem omylnym,
mogłem więc coś przynudzić, ale wystarczy
wtedy zapodać jakiś sensowny argument,
a już myślę, czy się nie wycofać ze swoich
pozycji, na pozycje sensowniejsze
czy bardziej humanistyczne.

zdar
kat.or

39. Data: 2010-07-15 13:02:48

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości grup

> To który z nas, Szanowny Samozwańczy Arbitrze- jest młodszy?

Myślę, ze jesteś jednak chyba odrobinkę starszy od swojego młodszego
kolegi, nawet jak dość zgrabnie to czasem kamuflujesz ;-)
S.

40. Data: 2010-07-15 13:24:24

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, ze jesteś jednak chyba odrobinkę starszy od swojego młodszego
> kolegi, nawet jak dość zgrabnie to czasem kamuflujesz ;-)
> S.

Czyli mnie nazwałeś cymbałem ?
No nie wiem...
Owszem, jestem trochę cymbałem,
ale czy Ty masz się za nieomylnego ? :o/

zdar
kant.or

koło
widzenie Buddy/pragnienie
Prawdziwi Mężczyźni i Prawdziwe Kobiety...
Kobiece tatuaże
MACIUS...