Re: wielozadaniowosc osrodka mowy

Data: 2015-04-04 15:21:05
Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:551fe438$0$2202$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Pierwsze owszem, drugie rzadziej. Efekt jest dla żegnającego się.

Żegnanie się, noszenie krzyżyka na szyi czy smarowanie czoła
popiołem to są zachowania się podobne do noszenia szalików
w odpowiednim kolorze przez kibiców piłki nożnej...

> Zaprzeczasz czy tylko tak sobie popierdujesz?

Śmieszysz mnie po prostu. Dobrze się bawię gdy katolik sam
przyznaje że jego wiara dodaje mu, kulawemu, sił - jak kule inwalidzie.