Re: wiertarka do mieszkania (ale z wielkiej płyty...)

From: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wiertarka do mieszkania (ale z wielkiej płyty...)
Date: Sun, 26 Oct 2008 07:16:46 +0100

cisiek pisze:
> Witam
>
> Szukam jakiejś poręcznej wiertarki do domowych zastosowań, tzn. czasem
> też trzeba będzie coś powiercić w żelbetonie. Młotowiertarka raczej
> odpada, bo ciężko ją użyć do skromniejszych zastosowań - raczej coś ze
> skutecznym udarem (jeśli takowe się zdarzają w ogóle...).
>
> Cena też ma znaczenie :-)
>
> pzdr
> KS

Witam

Dzięki wszystkim za wsparcie przy tej trudnej decyzji :-) Generalnie
podzielam Wasze argumenty, ale koniec końców wybor padł na makitę 1620.
Bosch PBH wydawał się ciut za malo poręczny i ciut za drogi. W murze
jeszcze nie wierciłem.
Nie ma regulacji obrotów, tylko siłą nacisku na cyngiel. Ale poza tym
wydaje się OK.
Jak nie się nie spisze w żelbecie, zawsze mogę sdsa pożyczyć, albo kupić
właśnie jakiegoś no-name'a.

Ciekawe rzeczy piszą na forum narzędzia.pl.

Pzdr