Re: wiertarka domowa [JAKA?]

Data: 2007-01-22 07:18:09
Temat: Re: wiertarka domowa [JAKA?]
Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

Użytkownik "burz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ep0vir$rl0$1@news.onet.pl...

> Skuszony opiniami z grupy, kupiłem na allegro młotowiertarkę Einhell BHG
> 726. Tylu ochów i achów się naczytałem (Jarek P - to do Ciebie!), że nie
> sposób było odmówić.

Ja kupiłem i nie narzekam. Jak sobie przypomnę ile się trzeba było
napocić nrdowską wiertarką ojca to śmiech mnie bierze, bo teraz
rozłożenie wiertarki (wyjęcie walizki ze schowka, wiertarki
z walizki i założenie wiertła) trwa dłużej niż samo wiercenie
w betonie kilku dziurek.
Trzeba tylko pamiętać, że młotem wierci się trochę inaczej niż
tradycyjną wiertarką. Nie trzeba napierać całym ciałem i przyciskać
do ściany, bo wtedy przeszkadzamy udarowi pracować. Trzeba dociskać
swobodnie z wyczuciem, na tyle aby młot nie miał za dużo luzu.
Do drewna i innych zabaw polecałbym do kompletu jakąś wiertarko
wkrętarkę. Niestety w przystępnych cenach są tylko akumulatorowe
(czemu nie ma wkrętarek sieciowych za < 500zł?), co bywa
kłopotliwe.

Miroo (http://miroo.ovh.org)