wiosna/lato

1. Data: 2003-05-26 10:25:48

Temat: wiosna/lato
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
mam do szacownego grona jedno pytanko. co króluje na waszych stołach w
poprze obiadowej. bo z obserwacji moich znajomych czy tez rodziny to w tej
chwili króluje młoda kapusta robiona na wszelkie możliwe sposoby.

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-26 10:40:29

Temat: Re: wiosna/lato
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poprze obiadowej. bo z obserwacji moich znajomych czy tez rodziny to w tej
> chwili króluje młoda kapusta robiona na wszelkie możliwe sposoby.

no, prawda to, hihi :) Tez ja mielismy w sobote, podsmazona na masle, a
potem na tej samej patelni zalana woda i duszona z sola i pieprzem i
koperkiem. Bardzo fajna :)
A tak poza tym, to ciezko powiedziec, co kroluje, zalezy, na co mam smaka,
bo to ja w domu decyduje o tym, co jemy :)
Ostatni mamy faze na pierogi, pyzy i kluchy pod roznymi postaciami, a to nie
jest wiosenne zarcie :)

wkn

1. Data: 2003-05-26 11:00:53

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprze obiadowej. bo z obserwacji moich znajomych czy tez rodziny to w tej
> chwili króluje młoda kapusta robiona na wszelkie możliwe sposoby.

a ja dziś mam ochotę na zsiadłe mleko z rzodkiewką, ogóreczkiem, koperkiem

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-26 11:12:43

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> poprze obiadowej. bo z obserwacji moich znajomych czy tez rodziny to w tej
> chwili króluje młoda kapusta robiona na wszelkie możliwe sposoby.

U mnie czesto szparagi, bo to teraz sezon
Ilona

1. Data: 2003-05-26 12:09:09

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja dziś mam ochotę na zsiadłe mleko z rzodkiewką, ogóreczkiem,
koperkiem

> --
> pozdrowienia
> Aneta
>
>"Z czego" robisz zsiadle mleko? Podobno teraz "sklepowe" sie nie zsiada".
U mnie w domu wszyscy na mleko maja dlugie zeby, ale ja bym chetnie zjadl
takie jak kiedys (mozna bylo kroic lyzka)... Jakie mleko nadaje sie "na
zsiadle"?
Pozdr.,
Adal

1. Data: 2003-05-26 12:18:28

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adal" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> U mnie w domu wszyscy na mleko maja dlugie zeby, ale ja bym chetnie zjadl
> takie jak kiedys (mozna bylo kroic lyzka)... Jakie mleko nadaje sie "na
> [...]

niestety kupkuje już gotowe, takie w qbeczku. ostatnio qpiłam zwykle w folii
ale było tak pasqdne że wylądowało w WC. chyba sobie krowę qpię. i będę ją
pasła u siebie na balkonie;)

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-26 14:24:48

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> witam wszystkich
> mam do szacownego grona jedno pytanko. co króluje na waszych stołach w
> poprze obiadowej.

ehhhh, u mnie kroluje niepodzielnie od dwoch miesiecy duszona marchewka i
buraczki na przemian ze szpinakiem i to mrozonym. ale ja karmiaca matka
jestem i mi surowizny nie wolno :((((((( a jak przechodze kolo warzywniaka
to az mnie skreca

marta z anulka, co to po salacie trzy dni koncertowala a po ogorku nawet
dluzej

1. Data: 2003-05-26 22:25:27

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003 14:18:28 +0200, "Aneta" <a...@t...pl> wrote:

>niestety kupkuje już gotowe, takie w qbeczku. ostatnio qpiłam zwykle w folii
>ale było tak pasqdne że wylądowało w WC. chyba sobie krowę qpię. i będę ją
>pasła u siebie na balkonie;)

Ja myślałam o kozie ;) Chociaz kozie mleko sie chyba nie zsiada ;)
Balkon mamy duzy... trawy i innego zielska by sie jej zasialo...
Jesli chodzi o swieze mleko, to az sie boje dociekac co oni do tych
woreczkow leja. Czasami mi sie wydaje ze jest 50/50 woda/mleko.
W kartonikach wydaje mi sie lepsze, ale to pewnie kwestia wzgledna.

--
Pozdrawiam!
Sabina

1. Data: 2003-05-27 06:19:15

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> woreczkow leja. Czasami mi sie wydaje ze jest 50/50 woda/mleko.
> W kartonikach wydaje mi sie lepsze, ale to pewnie kwestia wzgledna.

a dla mnie te kartonikowe "jadą" mlekiem w proszku

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-27 07:39:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003 16:24:48 +0200, "Martka"
<b...@w...pl> wrote:

> [...]
>to az mnie skreca
>
>marta z anulka, co to po salacie trzy dni koncertowala a po ogorku nawet

dlaczego surowizny nie moze karnmiaca matka?

Trys, matka juz nie karmiaca od bardzo dawna, niemniej jednak
matka ;)

K.T. - starannie opakowana

KNEDLE Z ŚLIWKAMI MROŻONYMI ?????
prośba o link