witajcie

1. Data: 2002-01-24 10:03:05

Temat: witajcie
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Zanim sie odezwalam to poczytalam was chwilke i poogladalam dziela co
poniektorych pan. Jestem pelna podziwu dla talentu i wytrwalosci w tworzeniu
takich dziel. A ja , no cuz naleze do sezonowych robotkowiczow. Co jakis
czas czuje przemozna chec na jakies rekodzielnictwo i wtedy robie na drutach
( najczesciej skarpetki - przyjemne z pozytecznym ), szydelkuje ( uwielbiam
koronki ktorych nigdy do niczego nie wykozystuje, samo robienie ich sprawia
mi przyjemnosc) no i popelnilam kiedys probe haftu i gobeliniarstwa ( chyba
tak to sie zwie). Wogole bardzo lubie dlubanie sie w czyms - jaks precyzyjna
drobna robote ( np czyszczenie jakis drobnych mechanizmow za pomoca
szpilki - takie moje male zboczenie - im cos mniejsze i trodniejsze tym
fajniej ). I po tym przydlugawym wstepie dochodze do sedna. Wlasnie nadszedl
sezon na robotki. W najgorszym wypadku zaczne nastepne skarpetki ale
pomyslalam ze moze czas na cos nowego. Oststnio wpadly mi w oko patchworki
chyba tak sie to pisze) a to w jakiejsc gazecie to jakas strona w
internecie no i widzialam probke pracy Krysi Thompson i zapragnelam samej
stworzyc cos takiego. tylko jak sie do tego zabrac? Kiedys jesszcze na ZPT
probowalam ale wyszlo mi cos tak strasznego ze dlugo nie chcialam podejsc do
maszyny. Teraz po latach chyba juz czas zmierzyc sie z demonem przeszlosci.
Pomozecie? Poinstuujecie? Prosze. Pozdrawiam
Dagmara

--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-24 19:23:11

Temat: Re: witajcie
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale przykro
((
nowych nie przyjmujecie?

smutna Dagmara

1. Data: 2002-01-24 20:57:59

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ale przykro
> ((
> nowych nie przyjmujecie?
>
> smutna Dagmara

Alez co ty gadasz, kobieto :-)))
Wstep wolny i wszyscy bardzo mili, ale zauwazylam, ze w godzinach
popoludniowych zycie tu raczej zamiera, pewnie glownie z miejsc pracy
wysylamy posty. A co do patchworkow - to tu jest jedna Mistrzyni Krysia T -
starannie opakowana, wiec zadna nie osmieli sie pisnac nawet o
patchworkach.(sorki, jesli jest jeszcze jakas mistrzyni ale sie nie ujawnia)
w mysl zasady ze uczyc sie trzeba od ksiedza a nie od ministranta, czekaj
cierpliwie az sie odezwie, jakies trzesienie ziemi komputerowe ponoc ma.
:-)))
Grazyna

1. Data: 2002-01-25 05:59:16

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstep wolny i wszyscy bardzo mili, ale zauwazylam, ze w godzinach
> popoludniowych zycie tu raczej zamiera, pewnie glownie z miejsc pracy
> wysylamy posty.

A przed Bozym Narodzeniem to sie tu dopiero posucha zadomowila ;-)))
Wszystkie przerzucilysmy sie na sprzatanie i pieczenie ;-)))

Witamy w naszym gronie :-)))

Patchwork to jest to, co bardzo mi sie podoba, tylko nie mam warunkow,
zeby zaczac. Po pierwsze maszyna popsuta :-((( Po drugie
potrzebowalalbym kogos, kto motywowalby mnie do pracy - kiedys, jeszcze
w liceum, szylysmy sobie z kolezanka jeansowe torby - wyszly fajnie,
chodzilam potem ze swoja dosc dlugo do szkoly - zrobila furore! Ale bylo
nas dwie i wzajemnie podtrzymywalysmy sie na duchu w czasie szycia.
Niestety, ona mieszka w Bialymstoku i widujemy sie dosc rzadko :-(

Mam jednak pytanie w sprawie patchworku do Krysi T. jako specjalistki -
czy uzywasz "resztek", ktore zostaly Ci z szycia roznych rzeczy, czy
raczej najpierw wybierasz wzor i specjalnie do niego kupujesz tkaniny
(jak duze kawalki)? I czy szyjesz "z glowy", czy masz jakies konkretne
wzory? I wreszcie pytanie, od ktorego nalezaloby zaczac - czy patchwork
jest trudny (tu odwoluje sie do Twoich poczatkow na tym polu) i od czego
zaczac, zeby sie nie zniechecic w razie gdyby nie wyszlo?

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-01-25 07:40:14

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale przykro
>

> nowych nie przyjmujecie?

Czesc, witaj na grupie,
nie odzywalam sie, bo zauwazylam, ze wtracam sie do wszystkich postow i
postanowilam przyhamowac, zebyscie nie pluly na widok mojego podpisu, ale
zostawilam sobie Twoja prosbe do zalatwienia, bo mam bardzo pzrystepnie
opisany kurs patchworka i jesli nikt kompetentny sie nie wypowie (ja nie mam
cierpliwosci do szycia), wrzuce go kiedys na strone do kursow - dam wtedy
znac na grupie.
Pozdrawiam
Elzbieta

1. Data: 2002-01-25 09:10:03

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie ze tak dramatycznie zareagowalam wczoraj ale jeakos smutno mi sie
zrobilo ze nikt nie odpisal. Tak mnie wzielo na rekodzielnictwo ze
postanowilam sprobowac cos krzyzykiem wyhaftowac. Jak juz kiedys sie zbiore
i jak bedzie to do pokazania to sie pochwale. Posciagalam sobie jjuz pare
wzorow i kurs haftu z strony Elzbiety. Takze teoretycznie jestem na
przyszlosc przygotowana a jak bedzie z realizacja to zobaczymy.
Pozdrawiam
Dagmara

--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-25 09:12:52

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...

> Witamy w naszym gronie :-)))

Dziekuje bardzo :)))

> Patchwork to jest to, co bardzo mi sie podoba, tylko nie mam warunkow,

Mnie tez sie bardzo podoba, a warunki mam bo moja mama szyje. A jak to bywa
ze szefc bez butow chodzi to nigdy nie nauczylam sie pozadnie szyc.

> [...]
> jest trudny (tu odwoluje sie do Twoich poczatkow na tym polu) i od czego
> zaczac, zeby sie nie zniechecic w razie gdyby nie wyszlo?

Dopisuje sie do wszystkich pytan

Dagmara

--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-25 09:15:00

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2ps9b$aoc$...@n...tpi.pl...

> Alez co ty gadasz, kobieto :-)))

No wiem wiem ale jakis smutek mnie wczoraj naszedl i samo sie napisalo ;)))

> [...]
> cierpliwie az sie odezwie, jakies trzesienie ziemi komputerowe ponoc ma.

Juz smutek poszedl precz i cierpliwie czekam na wypowiedz Autorytetow.

Pozdrawiam
dagmara

--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-25 09:19:52

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2r2e1$dtq$...@n...tpi.pl...

> [...]
mam
> cierpliwosci do szycia), wrzuce go kiedys na strone do kursow - dam wtedy

Bylabym Ci niezmiernie wdzieczna za ten kurs. Juz z jednego pozwolilam sobie
skozystac - z kursu haftu krzyzykowego. Licze na to ze kiedys w koncu i do
tego sie zabiore. A mimo ze ja pewnie malo moge o tym powiedziec ale po
przeczytaniu wszystkich dostepnych mi postow nie odnioslam wrazenia ze za
czesto sie odzywasz.
Pozdrawiam z coraz bardziej slonecznej Warszawy znad kubka z kawka
W takich chwilach swiat od razu pieknieje
Dagmara

--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-25 09:32:41

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po
> przeczytaniu wszystkich dostepnych mi postow nie odnioslam wrazenia ze za
> czesto sie odzywasz.

Noooo, jak ktos mowi madrze i ma doswiadczenie, to powinien sie nim
dzielic!!! AP

Wzór aniołka
Początki szydełkowania
wzory również gratis