witam

11. Data: 2004-01-03 09:44:55

Temat: Re: witam
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w wiadomości
news:1jsbiha88woyu.vnnf6htwjnje.dlg@40tude.net...

> no właśnie chodzi o to że nie jem, poza tym akurat za karkówką nie
> przepadam ;)

to skąd wiesz o reakcji swojego zołądka ???

natomiast schab ze śliwką jest zupełnie ok ;) no i wiem, wiem
> źle robię ale z chlebem go jem... czasem ;)

:)))

Slawek

12. Data: 2004-01-03 11:19:13

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 3 Jan 2004 10:44:55 +0100, na pl.misc.dieta, slawekusuń napisał(a):

> to skąd wiesz o reakcji swojego zołądka ???

może źle się wyraziłam, nie jem jeśli nie muszę, a o reakcji mojego żołądka
wiem z tych nielicznych przypadków kiedy karkówkę spożywam ;)

pozdrówka
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

13. Data: 2004-01-03 12:39:59

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:

> może źle się wyraziłam, nie jem jeśli nie muszę, a o reakcji mojego żołądka
> wiem z tych nielicznych przypadków kiedy karkówkę spożywam ;)

Wiesz co, ja jestem bez pecherzyka zolciowego i tez kiedys myslalam,ze
nie toleruje tluszczu, tymczasem jedyna dieta, ktora okazala sie dla
mnie naprawde korzystna, to wlasnie dieta optymalna.I wcale nie jadam
karkowki ;-)
Dieta jest naprawde tania, nie wymaga wielu produktow a tym bardziej
drogich.Jajka, maslo,smietana, troche rodzimych warzyw i owocow i
orzechow, czasem watrobka, czasem kawalek kiebasy, czasem kawalek
kurczaka.Moje wydatki na jedzenie zdecydowanie sie zmniejszyły.
Dobrze sie czuje, nie mam bolow brzucha ani zgagi ani wzdec a ni
nicszego, co kojarzy sie z niestrawnoscia, lub nietolerancja.
Do tej diety sama doszlam metoda prob i bledow.Zas wszelkie proby
jedzenia wiekszej ilosci wegli( jak np w swieta) skonczyly sie
tragnicznymi bolami i wzdeciami.
Zanim wiec cos zanegujesz-po prostu wyprobuj.Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

14. Data: 2004-01-03 13:12:03

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem z tych nielicznych przypadków kiedy karkówkę spożywam ;)

no i wtedy z czym ja zjadasz ??

Slawek

15. Data: 2004-01-03 13:28:27

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 3 Jan 2004 14:12:03 +0100, na pl.misc.dieta, slawekusuń napisał(a):

> Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w wiadomości
>>

> no i wtedy z czym ja zjadasz ??
>
> Slawek

nie mam wtedy zbyt wielkiego wyboru, bo to w 99% nie jest u mnie w domu
tylko u kogoś, staram się jeść ją wtedy z jakimiś warzywami, w
ostateczności z chlebem :/

pozdrówka
Koko-sanka

16. Data: 2004-01-03 14:25:08

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> :) no pewnie jadłas kiedyś żółtko ??? samo jest tak suche ze trzeba je
> domaślić ;) , a tak na poważnie to twój żóładek buntuje się na połaczenie
> tłuszczów z duzą ilością węglowodanów , mozna zrezygnowac z tłusczów ale
> mozna też ograniczyc węglowodany

Nie masz chyba Sławku racji, bo ja reaguję podobnie,
Na samą myśl o jajecznicy robi mi się niedobrze. Po spróbowaniu kawałka
parówki, kiełbasy mdli mnie i jest mi niedobrze. Kiedyś podobnie reagowałem
na żółte sery... Ale już w połączeniu z dużą ilością chleba te przykre
dolegliwości się nie ujawniają! Przy czym mam na myśli dość dużą ilość
chleba, conajmniej dwie kromki do małej paróweczki, trzy kromki do
kiełbaski... a że chleba poprostu nie lubię, to sporadycznie zdarza mi się
jadać powyższe produkty.
A jeśli chodzi o jajka, to omleta z ziemniakami "tortillę" bardzo lubię, ale
tam jest trzy razy więcej ziemniaków niż jajek:) Ale znowu karkówkę albo
golonkę jadam samą, bez dodatków i znacznie bardziej mi ona smakuje niż np.
schab.

Pozdrawiam,
Adam

ps. Zapomniałem o plackach np. ziemniaczanych czy innych nasiąkniętych
racuchach... to jest dla mnie produkt absolutnie niejadalny!

17. Data: 2004-01-03 14:39:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
[...]
> [...]
> Do tej diety sama doszlam metoda prob i bledow. Zas wszelkie proby
> jedzenia wiekszej ilosci wegli( jak np w swieta) skonczyly sie

Potwierdzam. Właśnie w tym roku mój żołądek po tradycyjnej wigilii dosłownie
"stanął na baczność"... (bolesne skurcze i wściekła zgaga) :(
Uratowała mnie moja synowa-wegetarianka :)
...i poszła dla mnie do apteki po moje niezawodne, niegdyś całymi latami
stosowane leki: Gel. alumini phosphorici i ranigast, których nie stosowałam
już od ponad pięciu lat (dzięki DO).

Na szczęście świąteczne ekscesy mam już za sobą... przeprosiłam się z
jajecznicą na śniadanko i jakoś wróciłam do siebie... :]

WSZYSTKIM GRUPOWICZOM
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!
I OSIĄGNIĘCIA WYMARZONYCH I TRWAŁYCH EFEKTÓW
DIETETYCZNYCH I ZDROWOTNYCH! :)

Krystyna

Przyjemne smaki psują żołądek. Wang Hong
[o czym się po raz n-ty w święta przekonałam :( ]

18. Data: 2004-01-03 14:39:54

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bt6k7c$kdb$1@news.onet.pl...

> Potwierdzam. Właśnie w tym roku mój żołądek po tradycyjnej wigilii ...

Ale jednak PO TRADYCYJNEJ wigilii :)))

Pozdrawiam,
Adam

również po tradycyjnej wigilii choć z 18 potrawami;)

19. Data: 2004-01-03 14:49:30

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mam wtedy zbyt wielkiego wyboru, bo to w 99% nie jest u mnie w domu
> tylko u kogoś, staram się jeść ją wtedy z jakimiś warzywami, w
> ostateczności z chlebem :/

No tak z chlebem ;/

Slawek

20. Data: 2004-01-03 15:06:25

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mi tez kiedys sie robilo;-(

Byłaś w ciąży ;)))

> No to co jesz?Chleba nie, jajek nie kielbasy, sera tez nie? Co
> zostaje?Warzywa owoce i watrobka.

Oj Hafso, Czy poza jajkami i kiełbasą jest tylko wątróbka i owoce? ;_)
Poza tym napisałem o jajecznicy nie o jajkach, wątróbkę niezbyt często
jadam.
Ale jak już pytasz, to Dzisiaj zjadłem zapiekanke ze szpinaku z rewelacyjnym
francuskim serem pleśniowym (epi) i jajkami przepiórczymi, sałatka po
żydowsku, oraz bigos przed chwilą (MNIAAAAAM!!!) No i nie lubię owoców, soki
pijam np. warzywne, po owocowych czuję się chyba podobnie jak po samych
parówkach;)))

> No widzisz, nie wszystko mozna wrzucic do 1 worka.
> Pozdrawiam seredcznie Hafsa zoltkomanka

Ależ nie próbuję:)

Pozdrawiam,
Adam