witam

91. Data: 2004-01-03 18:33:24

Temat: Re: witam
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:
> No Łój w zasadzie nie ma smaku a i zapach jest taki dość delikatny mi przypomina
zapach gotowanej śmietany pomieszany z frytkami w każdym bądź razie nie pachnie
mięsem :) dobrze się na nim smaży frytki placki , a mozna też i kotlety , zaleta
jest jego wysoka temperatura wrzenia więc placki i frytki wychodzą tak złociście
przyrumienione a nie przypalone , ale mozna go dodac do (uwaga dla osób wrażliwych
nie zaglądać dalej)

Jak sie go kupuje? normalnie w sklepie miesnym? Poprosze łój i mi dadza?
> kawy lub herbaty bo nie zmienia smaku napoju a jest bardzo pozywny i zaspokaja głód
na długo , to dla tych co nie mają czasu na poranne śniadanie chyba , łój jest
tłuszczem nasyconym i nawet w temperaturze pokojowej ma konsystencje bardzo stałą do
tego stopnia że można sobie kawałek odłamać .

Na zaspokojenie glodu wole zoltkownice...ale szukam alternatywnego
tluszczu ;-)) i nie smierdzacego przy smazeniu.
Co do herbaty-wole ja pic sine łoju
Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

92. Data: 2004-01-03 18:37:04

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:

> hmm... ciekawe śniadanie... tylko boję się, że mój żołądek to za szybko
> przetrawi...

Takie sniadanie daje mi sytosc na kilka godzin

a kiedy jesz następny posiłek po takim sniadanku?

,jesli zjem je o 10.00, to ok,14 zjem 1 banana, a o 17.30
obiad.Kawalatko mieska z ogorkiem kiszonym z sosem smietanowym.
I jeszcze miejsce na kawalek czekolady bedzie, ale duzo, dzuo pozniej.
Hafsa nadal planujaca owa czekolade-az 30g mi dzis sie udalo zaplanowac!
czyli cale 3 kostki

93. Data: 2004-01-03 18:40:51

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> hmmm, może zainteresować się, abyś przy degustacji (znając etykietkę) mogła
> wyrecytować kilka zdań na pochwałę;)))))

No dobrze, tylko musisz wskazac, ktore beda degustowane, bo wszystkich
sie nie naucze ;-))) choc i to nie byloby dla mnie trudne.

> Niestety lenie nie uaktualniają stronki, te wina miesiąca tam wymienione to
> są wina miesiąca ...listopada;)))

Aaaaa, wymowki???

> Mi się przeważnie lenistwo odzywa i wybrałem pierwsze, ponieważ do
> wyselekcjonowanych win (5-8 butelek w cenie łącznej 220-300zł) dodają
> gazetkę z opisem każdej butelki (np. opinie ekspertów), winiarni z której
> pochodzi wraz z historią, nowości i ciekawostki w świecie "win" itp....

Aha i stad czerpiesz wiadmosci....

> proponuję drugą połowę/ koniec stycznia lub początek lutego...

A co, do wtedy dotrze juz przesylka z wyselekcjonowanymi????
Mi chyba pasuje kazdy niewiadomy termin...Hafsa

94. Data: 2004-01-03 18:43:26

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości news:11s0j600q4n7e.i0b693eca1d6$.dlg@40tude.net...

> uhm, uhm napisz, ja też bardzo ciekawa=ciekawska jestem ;)

Niestety nie jestem dobrym przykładem, bo należę do osób, które nie są
głodne rano...
...więc czy ja wogóle zjem rano śniadanie czy nie, to zależy od czynników
takich jak czas i chęć przygotowania a nie od głodu:) Potrafię pierwszy
posiłek zjeść ok. 19;)
A jeśli już zjem śniadanie, to faktycznie chyba jeśli zawiera zbyt wiele
węglowodanów to szybciej jestem głodny ponownie i muszę coś dojeść w ciągu
dnia (tak mi się wydaje), więc wolę mięso. Tak doszedłem do wniosku, że
czasami lepiej nie jeść śniadania, a że jestem bardzo zajęty, to o jedzeniu
w ciągu dnia zwyczajnie nie pamiętam:)
Dobry jestem, co??

Pozdrawiam,
Adam

95. Data: 2004-01-03 18:52:37

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Niestety nie jestem dobrym przykładem, bo należę do osób, które nie są
> głodne rano...

A wiesz? ja ostatnio odkrylam,ze tez glodna rano nie jestem. do tej pory
jadlam sniadanie....ze starchu by nie glodowac pozniej,
ot, takie psychiczne nastawienie a nie potrzeba organizmu.

> ....więc czy ja wogóle zjem rano śniadanie czy nie, to zależy od czynników
> takich jak czas i chęć przygotowania a nie od głodu:) Potrafię pierwszy
> posiłek zjeść ok. 19;)

Ja sluchajac sie swego ego wytrzymalam bez glodu do 14, potem rozsadek
zaczal przemawiac.....

> A jeśli już zjem śniadanie, to faktycznie chyba jeśli zawiera zbyt wiele
> węglowodanów to szybciej jestem głodny ponownie i muszę coś dojeść w ciągu
> dnia (tak mi się wydaje)

wiec teoria sie sprawdza ;-)))

, więc wolę mięso. Tak doszedłem do wniosku, że
> czasami lepiej nie jeść śniadania, a że jestem bardzo zajęty, to o jedzeniu
> w ciągu dnia zwyczajnie nie pamiętam:)

Zazdroszcze.... ja musze byc "zabezpieczona" jesli pracuje caly dzien,
to w biurku bodaj kawalatko czekolady mam, bo jak sobie przypomne,ze nie
jadlam tyle godzin to zaczynam umierac z glodu, serio.

> Dobry jestem, co??

Bardzo dobry, chwale po raz drugi dzisiaj. Jak tak dalej pojdzie to mi
to wejdzie w nawyk ;-))))

Pozdrawiam Hafsa z buzia pelna czekolady

96. Data: 2004-01-03 18:55:34

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Aaaaa, wymowki???

nie wymówki, tylko informacja, ich wymówki nie znam, kiedy zadzwonią
zapytam:)

> Aha i stad czerpiesz wiadmosci....

Na temat konkretnych butelek, do których załączona jest gazetka nie ma
lepszego źródła informacji:)

> A co, do wtedy dotrze juz przesylka z wyselekcjonowanymi????
> Mi chyba pasuje kazdy niewiadomy termin...Hafsa

hehe, pewnie tak:)

Pozdrawiam,
Adam

97. Data: 2004-01-03 18:59:48

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hafsa nadal planujaca owa czekolade-az 30g mi dzis sie udalo zaplanowac!
> czyli cale 3 kostki

A lidl ma naprawdę takie duże kostki, że 3 to już 1/3 całej tabliczki?

Pozdrawiam,
Adam

98. Data: 2004-01-03 19:00:06

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 Jan 2004 19:52:37 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> A wiesz? ja ostatnio odkrylam,ze tez glodna rano nie jestem. do tej pory
> jadlam sniadanie....ze starchu by nie glodowac pozniej,
> ot, takie psychiczne nastawienie a nie potrzeba organizmu.

ja jak nie będę głodna rano, to już cały dzień, a nawet kilka dni nie będę
głodna, natomiast będę wcinać tabletki przeciwbólowe i jeszcze takie na
żołądek, z czego wynika że u mnie opuszczanie jakiegokolwiek posiłku
przynajmniej na razie jest zupełnie wykluczone

Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

99. Data: 2004-01-03 19:00:57

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie go kupuje? normalnie w sklepie miesnym? Poprosze łój i mi dadza?

no w takim normalnym to raczej nie będą wiedzieli co to ;) , ale u rzeźnika to można
zamówić , ja tak robię i potem wytapia się jak smalczyk , najlepiej aby nie było to
tak zwane sadło wołowe tylko taki tłuszcz jak słonina , albo trzeba zamówić w
Krotoszynie w tamtejszych Zakładach Miesnych maja już wytopiony i zapakowany do
słoików , poszukaj gzieś sklepu z żywnością optymalną powinni ci sprowadzić

Slawek

100. Data: 2004-01-03 19:02:56

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> nie wymówki, tylko informacja, ich wymówki nie znam, kiedy zadzwonią
> zapytam:)

Ok, to mi odpowiednio wczesniej powiedz, ktore sa z tej specjalnej
selekcji, bym etykietek sie nauczyla....

> Na temat konkretnych butelek, do których załączona jest gazetka nie ma
> lepszego źródła informacji:)

No tak. Slowo daje,ze jeszcze tak zakupow nie robilam.

> hehe, pewnie tak:)

Ok, wiec ja daty nie ustalam skoro taka odlegla.

Ferii zimowych nie planuje, nie mam wtedy zadnej przerwy.Wiec jestem
caly czas w okreslonych dniach i godzinach dostepna.
Hafsa

--

[MM] surówki
W nowym roku