witam

101. Data: 2004-01-03 19:04:19

Temat: Re: witam
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> A lidl ma naprawdę takie duże kostki, że 3 to już 1/3 całej tabliczki?

Tak, mam zmierzyc w cm kostke?
Wiec 3 juz zjedzone, dobre byly :-))) nawet slodkie.
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

102. Data: 2004-01-03 19:06:09

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:

> ja jak nie będę głodna rano, to już cały dzień, a nawet kilka dni nie będę
> głodna, natomiast będę wcinać tabletki przeciwbólowe i jeszcze takie na
> żołądek, z czego wynika że u mnie opuszczanie jakiegokolwiek posiłku
> przynajmniej na razie jest zupełnie wykluczone

Bo potrzeba troszke czasu, by ustabilizowala sie praca trzustki, by
nie bylo duzych skokow glukozy we krwi i by sie przystosowac do nowej
diety.Poczatkowo sa rozne sensacje a potem jest juz ok.
Ja z DO jestem z roznych wzgledow zadowolona i to bardzo Hafsa

103. Data: 2004-01-03 19:07:56

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> no w takim normalnym to raczej nie będą wiedzieli co to ;)

No wlasnie a co to? z jakiego zwierza?

, ale u rzeźnika to można zamówić , ja tak robię i potem wytapia się
jak smalczyk , najlepiej aby nie było to tak zwane sadło wołowe tylko
taki tłuszcz jak słonina , albo trzeba zamówić w Krotoszynie w
tamtejszych Zakładach Miesnych maja już wytopiony i zapakowany do
słoików , poszukaj gzieś sklepu z żywnością optymalną powinni ci sprowadzić

We wrocku jest opty zywnosc tylko w 1 sklepie zdaje sie, i to tylko
pieczywo...ale zapytam w owym sklepie( epi market sie zwie) Hafsa

104. Data: 2004-01-03 19:08:30

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 Jan 2004 20:06:09 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> [...]
> diety.Poczatkowo sa rozne sensacje a potem jest juz ok.
> Ja z DO jestem z roznych wzgledow zadowolona i to bardzo Hafsa

nie nie, to nie wina trzustki tylko tych przeklętych wrzodów, mam za wysoki
poziom kwasu w żołądku i on mi te wrzody drażni jak głodna jestem :(

Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

105. Data: 2004-01-03 19:14:58

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> We wrocku jest opty zywnosc tylko w 1 sklepie zdaje sie, i to tylko
> pieczywo...ale zapytam w owym sklepie( epi market sie zwie) Hafsa

a ja widziałem "wędliny optymalne z kądśtam" w którymś z mniejszych sklepów,
okolice tarnogaju chyba, ale nie pamiętam dokładnie gdzie...

Pozdrawiam,
Adam

106. Data: 2004-01-03 19:19:33

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:

> nie nie, to nie wina trzustki tylko tych przeklętych wrzodów, mam za wysoki
> poziom kwasu w żołądku i on mi te wrzody drażni jak głodna jestem :(

Bol glowy nie jest spowodowany wrzodami:-)))
to spadki pozoimu cukru( pewnie)
Przy DO normalizuje sie ilosc wytwarzanego soku zoladkowego i szybko
pozbedziesz sie dolegliwosci,a swoja droga- mialas gastroskopie? test na
Helikobacter pylori? bylas przeleczona terapia trojlekowa?
Hafsa zaniepokojona na serio

107. Data: 2004-01-03 19:21:08

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> a ja widziałem "wędliny optymalne z kądśtam" w którymś z mniejszych sklepów,
> okolice tarnogaju chyba, ale nie pamiętam dokładnie gdzie...

ty to latasz po sklepach, nie ma co...;-))) wiec przypomnij sobie,
gdzie..plizzzz, bo ja nie znam Tarnogaju. Hafsa z blyskiem w oku
odnosnie wedlin optymalnych

108. Data: 2004-01-03 19:21:52

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> ty to latasz po sklepach, nie ma co...;-))) wiec przypomnij sobie,
> gdzie..plizzzz, bo ja nie znam Tarnogaju. Hafsa z blyskiem w oku
> odnosnie wedlin optymalnych

niestety zupełnie nie kojarzę, nie wiem nawet czy to napewno był tamten
rejon...
Zapytam pozostałych kompanów, napewno będą wiedzieli, choć nie dzisiaj...

Pozdrawiam,
Adam

109. Data: 2004-01-03 19:26:08

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> niestety zupełnie nie kojarzę, nie wiem nawet czy to napewno był tamten
> rejon...
> Zapytam pozostałych kompanów, napewno będą wiedzieli, choć nie dzisiaj...

Wiem, pracujesz jako dostawca czipsow do sklepow spozywczych ;-))) a
serio, jesli masz kogo zapytac, to prosze, zrob to dla mnie -Hafsa

110. Data: 2004-01-03 19:29:00

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> No wlasnie a co to? z jakiego zwierza?

no to tłuszcz wołowy

> We wrocku jest opty zywnosc tylko w 1 sklepie zdaje sie, i to tylko
> pieczywo...ale zapytam w owym sklepie( epi market sie zwie) Hafsa

nie wierzę we wrocku tylko jeden ????

Slawek

[MM] surówki
W nowym roku