witam i pytam (malarz Warszawa)

1. Data: 2002-06-14 03:03:50

Temat: Re: witam i pytam (malarz Warszawa)
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciej <k...@d...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@d...waw.pl...
> witam
>
> wlasnie trafilem na Grupe :)
> male pytanko: czy ktos moglby polecic mi jakiegos malarza z Warszawy lub
> okolic. A jeszcze gdyby kladl tapety to ho ho szczyt marzen.
> Powierzchnia do malowania i tapetowania niewielka
>
> sciskam
>
> maciej

a co samemu raczki bola?:)))
Ja sama malowalam( sufity, sciany, balkon) i tapetowalam maly pokoj i
wszyszlo ok, wiec i ty sobie poradzisz,No chyba ze masz duzo kasy to co sie
bedziesz meczyl:-))))
pozdrowka Beatka

1. Data: 2002-06-14 10:09:14

Od: maciej <k...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:

> [...]
> Ja sama malowalam( sufity, sciany, balkon) i tapetowalam maly pokoj i
> wszyszlo ok, wiec i ty sobie poradzisz,No chyba ze masz duzo kasy to co sie

witam

bola a jedna zlamana :(
a jak sie samemu maluje to wiem doskonale

maciej

Podziekowanie i pytanie - szafa na wymiar w Szczecinie
Bateria termostatyczna, ma ktoś ?
Smoła !!!
jakie najlepsze filtry do wody?
ogrzewanie