witaminy a antybiotyk

31. Data: 2002-12-05 13:09:40

Temat: Odp: witaminy a antybiotyk
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak też to wszystko zrozumiałam ;-)
Dzięki, Kasia

32. Data: 2002-12-05 13:20:58

Temat: Re: witaminy a antybiotyk
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda może jest i jedna, ale rzadko taka prosta jak 2+2. Poza tym, pytanie
brzmi, kto ją ma? Czy na pewno ten, który najgłośniej krzyczy?

Pozdrawiam, andrzej

33. Data: 2002-12-05 13:31:19

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan F. Kurkiewicz wrote:

> To wszystko święta prawda, ale odkryta już
> ze 30 lat temu... skąd takie pytanie dzisiaj ?

Zaraz, wczoraj dostałam fusafunginę (Bioparox) i zalecenie brania
wit.C jednocześnie - od lekarza, który nie wyglądał na żółtodzioba.
Czy możesz mi podać powody, dla których nie powinnam przyjmować
witamin razem z antybiotykiem? Czy nie brać ich w ogóle do zakończenia
antybiotyku, czy brać "między" antybiotykiem? W przypadku stosowania
Bioparoxu 4*dziennie byłoby to niewykonalne...

PS. Czy w interakcje z mlekiem wchodzą wszystkie antybiotyki? Taką
notkę znalazłam tylko odnośnie tetracykliny.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

34. Data: 2002-12-05 13:36:55

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> PS. Czy w interakcje z mlekiem wchodzą wszystkie antybiotyki?
Taką
> notkę znalazłam tylko odnośnie tetracykliny.

Dobra jesteś :-) Bioparox to jest lek miejscowy, a dyskusja (tak
mi się wydaje) dotyczy wit. z grupy B... C jest dalej w
alfabecie....
Jest setli róznych odmian antybiotyków; jak nie posiadamy
szczegółówych informacjo stosujemy zasady ogólne.
jfk

35. Data: 2002-12-05 13:49:01

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz zaraz... To nie była rada dla Ciebie tylko odpowiedź na post Jana

Wiem ;-) Chodziło mi o to, że zgadzam się z Twoimi lekarzami.
Kasia

36. Data: 2002-12-05 14:00:26

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan F. Kurkiewicz wrote:

> Dobra jesteś :-) Bioparox to jest lek miejscowy, a dyskusja (tak
> mi się wydaje) dotyczy wit. z grupy B... C jest dalej w
> alfabecie....

Nie wiem, jakich dotyczy, bo nie padły dotąd żadne prócz bodajże
rutinuscorbinu - stąd moje pytanie o witaminę C. Specjalnie wzięłam do
ręki Farmę Kostowskiego i próbowałam coś odnośnie znaleźć, ale nie
znalazłam, więc pytam.

Że Bioparox jest miejscowy to wiem (myślałeś, że się nim smaruję?
;-)), dla porządku dodam, że wcześniej brałam właśnie tetracyklinę
(Doxycyclinum), ale prawdopodobnie dostałam uczulenia, a że trafił mi
się wyjątkowo wredny szczep to teraz truje go Bioparoxem. W obu
przypadkach dostawałam witaminy (Yellow - tłumacz się teraz!, z tego
vitaralu też :-P)

37. Data: 2002-12-05 14:12:56

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obu
> przypadkach dostawałam witaminy (Yellow - tłumacz się teraz!,

Sorry, moze się gdzieś pogubiłem. Witami wredne to witaminy
grupy B. Wit C nie ma tutaj nic złego do zrobienia.
Natomiast zmiana Doxycyclinum na Bioparox ?????
A może Bactrim. Farmę to polecam taką jak w załączniku. To
właśnie Profesor A. D. pierwszy w Polsce poinformował oficjalnie
o szkodliwości podawania witamin grupy B z antybiotykami...

JFK

begin 666 Zapraszamy do księgarni wydawnictwa, gdzie wszystkie pozycje oferowane są z
10% rabatem, bez kosztów wysyłki.url
M6T1%1D%53%1=#0I"05-%55),/6AT=' Z+R]W=W<N=7)B86YP87)T;F5R+G!L
M+W-Z8WIE9V]L>2YM>#]I9#TU.0T*#0I;26YT97)N9713:&]R=&-
U=%T-"E52
M3#UH='1P.B\O=W=W+G5R8F%N<&%R=&YE<BYP;"]S>F-Z96=O;'D
N;7@_:60]
A-3D-"DUO9&EF:65D/38P-S4X,#8T-C<Y0T,R,#$W1@T*
`
end

38. Data: 2002-12-05 14:34:24

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan F. Kurkiewicz wrote:

> Natomiast zmiana Doxycyclinum na Bioparox ?????
> A może Bactrim.

Gdzie kucharek sześć tam cycków dwanaście, jak mówi stare przysłowie.
Słyszałam, że nie stosuje się już biseptolu na zakażenia dróg
oddechowych.

39. Data: 2002-12-05 14:43:55

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie kucharek sześć tam cycków dwanaście, jak mówi stare
przysłowie.
> Słyszałam, że nie stosuje się już biseptolu na zakażenia dróg
> oddechowych.

... to je dobre :-) jakby powiedzieli nasi południowi sąsiedzi.
Słyszałam... to je dobre :-) hahaha
A słyszałas... przyszła baba do lekarza... znasz to ?
jfk

40. Data: 2002-12-05 15:14:52

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

a wapno zawarte w mleku utrudnia
> wchłanianie antybiotyku. Po leczeniu (kilka dni po) należy
> podjadać preparaty, które ułatwiaja przywrócenie flory....
> jfk

No, no.. . mleko z wapnem.... Palone czy gaszone (to wapno)? I co na to
całe rzesze murarzy? Może to zalążek jakiegoś wynalazku...przełom w
budownictwie...
To może jednak moderować grupę...?
Monika

nerwica (pytanie?)