Re: wizyta u lekarza - mam prawo czy nie?

From: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wizyta u lekarza - mam prawo czy nie?
Date: Sat, 17 Jan 2004 20:49:22 +0100

Sat, 17 Jan 2004 18:09:57 +0100, na pl.sci.medycyna, Piotr Kasztelowicz
napisał(a):

> jak powiedzialem z mojej strony nie zdarza sie aby nie przyjac studenta
> z innego oddzialu funduszu

wiesz z tym przyjmowaniem pacjentów to często jest tak, że to nie zależy od
lekarza a od "pani w okienku", które często są lepsze od nie jednego
strażnika :)

[...]
> Co
> innego przyjecie pacjenta celem udzielenia mu pomocy, ktora nie cierpi
> zwloki a co innego planowa wizyta, ktora nie musi byc przeprowadzona
> natychmiast

tu masz racje, moze dlatego ja tak podchodzę inaczej trochę do sprawy, gdyż
wizyty to robię znajomym... a do lekarza raczej wtedy, gdy trzeba lub
kwestiach kontrolnych i prewencyjnych, ale wtedy nie do rodzinnego.

Pozdrowionka,
VIPunia

--
Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com