włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

61. Data: 2003-05-07 08:46:51

Temat: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>to samo odpowiedzial mi doswiadczony dermatolog specjalizujacy
>sie w kosmetologii przy czym z uwagi na to ze jest to czule
>miejsce depilacje powinien robic dermatolog a nie kosmetyczka.

Z tego, co wiem, w PL depilacji laserowej moze dokonywac TYLKO lekarz.
Taka informacje dostalam z jakis rok temu w klinice tym sie zajmujacej. Chyba,
ze cos sie zmienilo...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

62. Data: 2003-05-07 08:54:16

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak...TY masz tylko na myśli tabletki,albo pigułki antykoncepcyjne.
> Zawężony umysł masz.
> A tak w sumie zauważyłam,że tu pisze sporo prostytutek,pewnie one tu
> najmądrzejsze :DDD

Znowu plama...
Widzisz - srodki antykoncepcyjne sprzedawane sa w zasadzie w formie
tabletek.
Pigulki, jezeli w ogole jeszcze sa spotykane, to bardzo sporadycznie.
Jezeli usilujesz uchodzic za znawce, naucz sie przynajmniej podstaw.

Anka

63. Data: 2003-05-07 09:31:14

Temat: Re: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003, Dunia wrote:

> Z tego, co wiem, w PL depilacji laserowej moze dokonywac TYLKO lekarz.
> Taka informacje dostalam z jakis rok temu w klinice tym sie zajmujacej. Chyba,
> ze cos sie zmienilo...

na wszelki wypadek napisalem ..., przyznam nie wiem

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

64. Data: 2003-05-07 09:50:49

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina wrote:
> Usuwanie włosków za pomocą depilacji w okolicach sutków jestgroźne. O ile
> pamiętam chodzi o pigmentację skóry i zwyrodnienia z tym związane. (ale może
> coś pokręciłam) W kazdym razie nie należy tego robić - tym bardziej że
> włosków jest dość dużo. Pozostaje chyba golenie podczas prysznica. Chyba da
> się przeżyć.

Odradzalabym golenie piersi ze wzgledu na to, ze skora piersi jest
bardzo delikatna.
Tradycyjne golenie podczas kapieli moze ja podraznic a to nie jest ani
przyjamne, ani efektowne. Jezeli wloski sprawiaja dyskomfort psychiczny
chyba faktycznie najlepiej usunac je przy pomocy lasera w gabinecie
dermatologicznym.

Anka

65. Data: 2003-05-07 10:02:16

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> przyjemnie o nim. I jak sie czujesz??? To chyba prawidlowy objaw ze jestes zla
> na tego kogos.Wiec nie miej do mnei zalu, i nie mowie ze nie mialas racji we
> wszystkim.
>
> Pozdrawiam

Hej!
Nie przejmuj sie. To, ze Twojej dziewczynie rosna na biuscie wloski jest
rzecza jak najbardziej normalna i na pewno nie wiaze sie z zadnym
zaniedbaniem a juz tym bardziej z "zapuszczeniem".
Nie warto przejmowac sie opiniami kogos, kto nie ma pojecia o czym pisze
(wykonanie testow hormonalnych z konkretnie tego powodu jest najlepszym
dowcipem, jaki przeczytalam - jezeli mielibysmy podchodzic do tego w ten
sposob, 99% kobiet powinno przeprowadzic takie testy, a kto wie ilu z
nich Kaja zalecilaby kuracje hormonalna, nie majac pojecia o skutkach,
jakie ta moze za soba niesc).
Jezeli mimo wszystko dziewczyna czuje sie "niepewnie" - mysle, ze
powinna zapytac o rade (nawet telefonicznie) dermatologa badz dobra
kosmetyczke.

Anka

66. Data: 2003-05-07 11:23:08

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" napisała ...

> Nie warto przejmowac sie opiniami kogos, kto nie ma pojecia o czym pisze
> (wykonanie testow hormonalnych z konkretnie tego powodu jest najlepszym
> dowcipem, jaki przeczytalam

Bez przesady.
Ja też jestem mocno zniesmaczona tonem wypowiedzi Kai,
ale nie uważam, żeby wykonanie badań hormonalnych
było w tym wypadku tak kompletnie bez sensu.
Można je uznać za przesadę, ale czasami kogoś coś niepokoi
i potrzebuje potwierdzenia, że wszystko z nim OK.
Tak dla siebie, dla dobrego samopoczucia.
A badania hormonalne nie są badaniami inwazyjnymi,
więc na pewno nie zaszkodzą.
Co innego kuracja, ale tej nikt przecież nie przeprowadzi
ot tak sobie i na wszelki wypadek.

Pozdrawiam !
Mała Mi

67. Data: 2003-05-07 15:13:02

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 1:27 *Jolanta Pers*
<b99gda$9l7$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Cii, bo spłoszysz i nie będzie się z kogo poœmiać. Często widujesz osoby
> majšce wiedzę o œwiecie poniżej œredniej statystycznej czytelniczek
> kolorowych czasopism za 80 groszy?

Odezwała się Jop- *pierwsza dama* usenetu od spraw dupnych.

68. Data: 2003-05-07 15:16:53

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 9:29 *Mariusz Brzozowski*
<b9acle$dcp$1@kujawiak.man.lodz.pl> napisał(a):

> Mniejsza o te włoski.... Skąd to spostrzeżenie? Znasz je?

Wystarczy,że je tutaj poczytam,to już wiem.

--
Kaja

69. Data: 2003-05-07 15:26:03

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 10:54 *Anka Łazowska*
<3...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Pigulki, jezeli w ogole jeszcze sa spotykane, to bardzo sporadycznie.
> Jezeli usilujesz uchodzic za znawce, naucz sie przynajmniej podstaw.

Oto druga "dama" usenetu od dupnych spraw.Na niczym innym się nie zna,bo
podobno uprawia najstarszy zawód świata.
W głowie jej tylko tabletki i globulki,a o zrobieniu badań na swojego syfa
jakiś dziwnie zapomina.

70. Data: 2003-05-07 16:07:26

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie karmić trolla!!!!!