włosy w łazience... ;(

1. Data: 2005-04-26 06:48:03

Temat: włosy w łazience... ;(
Od: "ola" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam moze dosc nietypowy problem ale chcialam sie dowiedziec czy tylko ja
z tym walcze. Otoz mam dlugie grube czarne wlosy, nosze je rozpuszczone bo
taka fryzurka mi bardziej pasuje...wypada ich dziennie no jakos do 100sztuk
chyba...nie wiem nie liczylam ale tak około... kilka razy dziennie je
przeczesuje w lazience no i mam problem..w lazience mimo ze je staram sie
zbierac non stop jest full moich wlosow na podlodze, a na domiar wszystkiego
mamy biale kafelki i to strasznie widac... ;/
moj chlopak na razie nic nie mowi ale boje sie ze wybuchnie..normalnie
katastrofa z tymi wlosami,probowalam je wczesywac porzadnie raz dziennie ale
to tez nie pomaga.

Macie tez takie utrapienie z wlosami wszedzie? GLOWNIE NA PODLODZE?
chcialabym, wiedziec czy"nie jestem sama" ;)
pozdrawiam!
;)

1. Data: 2005-04-26 06:59:27

Temat: Re: włosy w łazience... ;(
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 100sztuk
> chyba...nie wiem nie liczylam ale tak około...

Wiec policz je kiedys. Norma jest wypadanie ok 50 wlosow dziennie, a jesli
sa one dlugie, tym bardziej rzucaja sie w oczy, nawet gdy wypadnie jeden.

> [...]
> wszystkiego
> mamy biale kafelki i to strasznie widac... ;/

Problemem jest to, ze je widac, czy to, ze ci wypadaja?
Bo jesli to, ze je idac, to przefarbuj na bialo i nie bedzie ich widac.

probowalam je wczesywac porzadnie raz dziennie ale
> to tez nie pomaga.

To znaczy co robilas?

> Macie tez takie utrapienie z wlosami wszedzie? GLOWNIE NA PODLODZE?

Nie wiem, codziennie sprzatam podloge w lazience.

hafsa

1. Data: 2005-04-26 08:20:30

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:
> Macie tez takie utrapienie z wlosami wszedzie? GLOWNIE NA PODLODZE?
> chcialabym, wiedziec czy"nie jestem sama" ;)

Moja siostra ma dlugie, czarne grube wlosy. Nie mieszka z nami. Przyjezdza
na swieta BN, Wielkanoc i wakacje, tak mniej wiecej na tydzien. Po kazdej
wizycie do 2 miesiecy czasu walczymy z jej wlosami [nie mowiac co jest jak
jest w domu]. Sa wszedzie. Jak sie odkurza zaraz po jej wyjezdzie to zbiera
sie taki koltun, ktory nie chce wciagnac sie do odkurzacza.

Z mama mamy krociutkie wlosy. Przy mojej siostrze sprawiamy wrazenie, ze w
ogole ich nie gubimy. Ale wystarczylo, ze kiedys troche zapuscilam, to juz
je widzialam wszedzie. Im wlos dluzszy to wydaje sie, ze jest go wiecej [na
podlodze, umywalce bo na glowie ta regula nie zawsze sie sprawdza].

Radze, pogadac z chlopakiem za wczasu jak sie boisz wybuchu. Wytlumaczyc mu.

Zazula

1. Data: 2005-04-26 08:24:55

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Macie tez takie utrapienie z wlosami wszedzie? GLOWNIE NA PODLODZE?
> chcialabym, wiedziec czy"nie jestem sama" ;)

Też mam w długie ciemne włosy i podobny problem. Mieszkam u chłopaka i
trochę mi głupio, bo już zaczął zauważać te moje włosy na podłodze w
łazience czy w innych pomieszczeniach, ale na szczęście go to nie denerwuje
:)
Staram się używać różnych specyfików -odżywek, maseczek, żeby mi włosy nie
wypadały, ale nie ma mocnych, wypaść zawsze coś musi, więc pozostaje mi
tylko częstsze sprzątanie.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-04-26 14:19:53

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> trochę mi głupio, bo już zaczął zauważać te moje włosy na podłodze w
> łazience czy w innych pomieszczeniach, ale na szczęście go to nie

byl taki dowcip kiedys. maz sie piekli o wlos w zupie, a zona mu na to:
"przed slubem to mnie chciales cala zjesc, a teraz nawet wlosa nie chcesz"
:)

wlos - rzecz ludzka, sa wieksze problemy

-- kasica

1. Data: 2005-04-26 14:20:43

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@...net.pl> napisał(a):

> Nie wiem, codziennie sprzatam podloge w lazience.

codziennie?
w zyciu by mi sie nie chcialo :)

-- kasica malo pedantyczna

1. Data: 2005-04-27 13:37:22

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Macie tez takie utrapienie z wlosami wszedzie? GLOWNIE NA PODLODZE?
> chcialabym, wiedziec czy"nie jestem sama" ;)

Nie jestes sama. Ja tez tak mam. Co mozesz zrobic:
1) polóz dywanik w lazience- na dywaniku nie widac tak wlosow.
2) jak, nawet raz, przeciagniesz wlosy grzebieniem, wez wszystkie wlosy w
garsc i wyciagnij te, ktore wypadly ale jeszcze nie spadly na podloge i
wyrzuc.
U mnie to dziala :)

Pozdrawiam
Madzia

1. Data: 2005-05-01 07:20:54

Od: "domek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostanio czytałam, ze do 100 włosów dzienne moze wypadać.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-05-04 11:32:58

Od: "maya" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) polóz dywanik w lazience- na dywaniku nie widac tak wlosow.
dywanik odpada..moj mezczyzna stwierdzil ze nie bedziemy mieli dywanika bo
dywaniki sie brudza hehe...no tak a biale kafelki jeszcze bardziej ;)
> 2) jak, nawet raz, przeciagniesz wlosy grzebieniem, wez wszystkie wlosy w
> garsc i wyciagnij te, ktore wypadly ale jeszcze nie spadly na podloge i
> wyrzuc.

musze wyprobowac ;)

ale stwierdzilam ze chyba zrobie sie na blond, jakies pasemka czy cos..mam
czarne wlosy nigdy nie probowalam blond...czy sa na grupie moze dziewczyny
ktore robily juz zmiane z czarnego na blond? jesli tak to prosilabym o jakies
wskazowki..czy to dobrze potem wyglada? i jak problem odrostow?

1. Data: 2005-05-04 11:43:02

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya napisał(a):

> [...]
> ktore robily juz zmiane z czarnego na blond? jesli tak to prosilabym o jakies
> wskazowki..czy to dobrze potem wyglada? i jak problem odrostow?

ja tak sie raz "przefarbowałam"

ale bez rozjaśniacza się nie obeszło,

ew możesz spróbowac dekoloryzatora i na to dopiero farba

jak jest z odrostami - nie wiem, bo szybko zmieniłam zdanie i drugi raz
blondu już nie robiłam ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Srebro koloidalne
Żele do mycia twarzy - Dior
Maseczka do włosów - jaka???
Kosmetyczka w Warszawie