woda spływa po oknie? co robić?

1. Data: 2006-11-03 09:36:52

Temat: woda spływa po oknie? co robić?
Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam problem w takiej postaci
okno plastikowe, wmontowane jakieś 7-8 lat temu
co zima ten sam problem, czyli...
woda spływająca po oknie od wewnątrz, czyli w pomieszczeniu
kaloryfer jest odkręcony
w pokoju jest ciepło
okno zamknięte, woda ścieka, na uszczelce widzę coś jakby grzyb
taki lekki nalot jak kurz, ale jest to mokre, woda ścieka mi na parapet aż
co robić? bo krew mnie zalewa jak to codziennie widzę "na dzień dobry" kiedy
wstaję
i poza tym czy aby jest to zdrowe???

dzięki za wszelkie porady z góry

katrin

2. Data: 2006-11-03 09:53:19

Temat: Re: woda spływa po oknie? co robić?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Nov 2006, Katrin wrote:

> w pokoju jest ciepło
> okno zamknięte, woda œcieka, na uszczelce widzę coœ jakby grzyb
> taki lekki nalot jak kurz, ale jest to mokre, woda œcieka mi na parapet aż
> co robić?

Wietrzyć.

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2006-11-03 10:19:04

Od: "Kris_eS" <slebioda@USUŃbiol.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katrin" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| taki lekki nalot jak kurz, ale jest to mokre, woda ścieka mi na parapet aż
| co robić? bo krew mnie zalewa jak to codziennie widzę "na dzień dobry"

usprawnij wentylacje.
jelsi nie masz mikrowentylacji w oknach to wytnij uszczelke z gornej czesci
okna.
Co dzien wietrz dokladnie mieszkanie, pootwieraj okna i zrob przewiew. Zima
pomimo chlodu wilgotnosc powietrza na zewnatrz jest nizsza niz w domu.
Pozatym poprzez wietrzenie pozbywasz sie zarodnikow grzybow unoszacych i
rozwijajacych sie w ciepelku domowym.
Sprawdz ciag w kanalach wentylacyjnych- moze jest po prostu za maly

4. Data: 2006-11-03 10:40:10

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wietrzyć. A jak nie pomoże to wietrzyć. A potem wietrzyć.

MJ

5. Data: 2006-11-03 11:13:06

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze: nie gotować albo używać pokrywek, kupic okap z wentylacją do
kuchni. Przy kąpieli łazienkę zamykać i wogóle jak najmniej wytwarzać pary
Jacek

6. Data: 2006-11-03 19:52:57

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jeszcze: nie gotować albo używać pokrywek, kupic okap z wentylacją do
> kuchni. Przy kąpieli łazienkę zamykać i wogóle jak najmniej wytwarzać pary
> Jacek

Najlepiej wietrzyć się w oknie. Mieszkanie wywietrzone i kąpać się nie
trzeba.

Tomek

7. Data: 2006-11-06 14:01:52

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 3 Nov 2006 10:36:52 +0100, na pl.rec.dom, Katrin napisał(a):

> [...]
> co robić? bo krew mnie zalewa jak to codziennie widzę "na dzień dobry" kiedy

Coz, to sa wlasnie plastikowe okna

8. Data: 2006-11-07 16:59:54

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm wszyscy pisza - wietrzyc.. - a ja mieszkam przy drodze krajowej i mam z
tym problem wiec, mam pytanie - jak mam za mala wilgoc w mieszkaniu to sa
nawilzacze a czy sa jakies "odwilżacze" ?? - jakies urzadzonka ktore to by
wyciagały wilgoc z powietrza, niedopuszczajac do oszadzania sie jej na
oknach, scianach ??

pozdr jarek

9. Data: 2006-11-08 18:15:33

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarojk napisał(a):
> [...]
> nawilzacze a czy sa jakies "odwilżacze" ?? - jakies urzadzonka ktore to by
> wyciagały wilgoc z powietrza, niedopuszczajac do oszadzania sie jej na
Wentylacja? albo rekuperacja?

Osuszacze? Droga krajowa to przy tym bedzie cichutka.
--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

Jaki program do projektowania mebli
Jak odkamieniec wode w domku?
Czy jest taki odkurzacz?
wilgoc