Jak odkamieniec wode w domku?

1. Data: 2006-11-03 08:35:16

Temat: Jak odkamieniec wode w domku?
Od: "futrzak" <f...@w...se to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przyszedł czas na zajęcie się wodą w domu. Mianowicie mam wodę w domu z
wodociągu ale jest dużo kamienia w niej.
Chciałbym zainstalować sobie jakieś filtry na wejściu wody do budynku - w
piwnicy.

Czy możecie polecić jakieś rozwiązania?
Głównie chodzi mi o okamienienie i aby filtry były założone za moim
licznikiem, tak aby w całym domu woda była filtrowana.

Pozdrawiam
AF

2. Data: 2006-11-03 10:25:10

Temat: Re: Jak odkamieniec wode w domku?
Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie polecić jakieś rozwiązania?
> Głównie chodzi mi o okamienienie i aby filtry były założone za moim
> licznikiem, tak aby w całym domu woda była filtrowana.

Google zwracaja mnostwo linkow - pierwszy lepszy -
http://www.klarwod.pl/pl,filtry-domowe,zmiekczacze.h
tml

Teraz takze forum dyskusyjne
Zobacz, wyslij uwagi, dolacz sie do projektu.

3. Data: 2006-11-03 12:33:41

Od: "futrzak" <f...@w...se to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> Google zwracaja mnostwo linkow - pierwszy lepszy -
> http://www.klarwod.pl/pl,filtry-domowe,zmiekczacze.h
tml

Tak, wiem google moim przyjacielem. Ale wole uslyszec wasze wskazowki,
opinnie, rady itd

Pozdrawiam
AF

4. Data: 2006-11-04 23:32:51

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Głównie chodzi mi o okamienienie i aby filtry były założone za moim
> licznikiem, tak aby w całym domu woda była filtrowana.

A te kamienie z zakomienionej wody to Ci z kranu wypadają i tłuką umywalkę czy
osadzają się na przyklad na w bojlerze albo czajniku elektrycznym. Bo jak
wypadają to najprostrzy sznurkowy filtr wystarczy. Ale jak osadza się kamień
kotłowy na grzałkach to nic nie zrobisz za cenę mniejszą niż cena nowego
samochodu. Jak nie wierzysz to weź filtr do kawy i przepuść pzrez niego
osłodzoną wodę. Gwarantuję ze po przefiltrowaniu nic jej ze slodkości nie
ubędzie. Tak samo z zakamienioną wodą. To różnego rodzaju związki chemiczne są
rozpuszczone w wodzie i wytrącają się w czasie jej ogrzewania. Masz trzy metody
wyjścia z sytuacji. Całą wodę jaka przychodzi z rurociągu gotować, puszczać
przez takie specjalne kolumny do demineralizacji, dać sobie luzu w temacie
twardej wody. Jakbyś poszedł na demineralizację to do picia trzeba taką
mineralizować. Człowiek nie moze przez długi czas pić niemineralizowanej wody.
Jakbys mial w wodzie zelazo albo mangan to latwo to usunać. Ale węglanów nie
dasz rady. I nie łaszcz się na jakieś super filtry do wody. Generalnie nie
dzalają. Sprawdzali to w programie "Usterka". Tomek

5. Data: 2006-11-15 15:19:30

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

???Można doprowadzic do tego żeby kamień sie nie odkładał???
Jakis czas temu bardzo ładnie i rzeczowo na podstawie swoich
eksperymentów opisał to pewien internauta na stronach
http://modeltronik.com/dom/magnetyzer/ ale juz nie znajduję tej
publikacji. Ogólnie przy przeprowadzeniu kilku obwodów magnetycznych
spowodował, że kamien nie osadzał się na elementach z którymi woda ma
kontakt tylko wytracał się w wodzie.
Pewna firma sprzedaje podobnie działajace urządzenie, moze ktos sie
podzieli wrażeniami.
Pdr.Mariusz

6. Data: 2006-11-15 20:50:21

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DwaSkrzydla napisał:

> [...]

Raczej filtry. Odnośnie magnetyzerów ( które w temacie kamienia
faktycznie działają ) spotkałem sie z określeniem "Wolisz żeby
się odkładało w rurach czy w nerkach. ;-)

--
Marcin "Mamut"
diving...eat...sleep...and dream about diving

7. Data: 2006-11-17 09:09:10

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslę, ze priorytetem kamienia będzie CWU.

8. Data: 2006-11-22 15:00:59

Od: "Marek" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam:) Do oczyszczenia wody pitnej mozesz kupic sobie kupic dzbanek z
filtrem "Britta". Sprawdzają sie, sam ich uzywam i jak narazie jestem bardzo
zadowolony:)) Kamien który kiedys osadzał sie na szklance z herbatą teraz
juz sie nie pojawia. Pozdrawiam pa!
Użytkownik "DwaSkrzydla" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> Myslę, ze priorytetem kamienia będzie CWU.

Czy jest taki odkurzacz?
wilgoc
Gdzie mozna kupic styropian?
Wentylacja grawitacyjna - odwrocony ciag, grzyb, wilgoc
Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)