Re: "wolność" seksualna

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "wolność" seksualna
Date: Sun, 1 Nov 2015 14:14:20 -0600
<n12obn$msq$1@dont-email.me> <n12oig$gvj$4@node2.news.atman.pl>
<1nxp6xoupbsry$.187q44o4c82ke$.dlg@40tude.net>
<n1338u$5i9$1@dont-email.me> <n133h1$srs$2@node2.news.atman.pl>
<n134eh$adu$1@dont-email.me> <n134o5$u1e$1@node2.news.atman.pl>
<n13535$cuj$1@dont-email.me> <n135d8$b50$1@node1.news.atman.pl>
<n135qi$g0k$1@dont-email.me> <n1369t$b50$3@node1.news.atman.pl>
<1fyevlvt5ckcz.1aph2pa97nxtu$.dlg@40tude.net>
<n13dbs$gj9$1@dont-email.me> <fs7vzro7s0pj$.5mf9ply6awf$.dlg@40tude.net>
<n13i43$7pk$1@dont-email.me> <n13ie7$nve$4@node1.news.atman.pl>
<n13io3$a0f$1@dont-email.me> <3ft8ku8mbnwo$.fzmndcgvan1h.dlg@40tude.net>
<n13kt9$hoq$1@dont-email.me> <v...@4...net>

news:vkb0qka4zt5s.he412qtkmrj9.dlg@40tude.net...

> KOGO chcesz przekonać?
> Mnie?

Przekonać? Nie... po prostu analizuje, na chłodno i racjonalnie, zjawisko...
Przygoda z prostytutką znacznie więcej go kosztuje niż gumowy przedmiot.
Na dodatek za gumowy przedmiot płaci raz, a użyć może wiele razy...
Rozsądne jest, moim zdaniem założyć, że skoro ma wybór i wybiera
prostytutkę to być może jednak chodzi o coś więcej niż samą mechanikę.

No ale być może Ty się chcesz na siłę przekonać, że to tylko mechanika?

> Oj, zakłamany facecik z Ciebie, chcesz koniecznie dorobić ideologię do
> odspermiania. A tu nie ma ani czego, ani do czego dorabiać - fragment
> linkowanego przez Zdumionego filmu, od 57 minuty, polecam.
> Niczego więcej u prostytutki znaleźć nie można.
> No ale widocznie NIEKTÓRYM to wystarcza...
> Nie ma żadnego "dużo więcej".

To proste rozumowanie, naprawdę, zastanów się a pewnie dojdziesz
do takiego samego wniosku że skoro lalki nie kupuje to musi chodzić
jednak o coś więcej niż mechanikę.