wpływ muzyki na zdrowie?

1. Data: 2004-09-23 17:02:49

Temat: wpływ muzyki na zdrowie?
Od: "Monika" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo gorąco wszytskich grupowiczów!
Poszukuje artykułów na temat wpływu muzyki na zdrowie (optymizm,
kreatywność, energia, relaks).
Może ktos z grupowiczów podpowie mi gdzie szukać takich informacji? Może
jakieś serwisy internetowe o zdrowiu?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Monika

2. Data: 2004-09-23 19:06:35

Temat: Re: wpływ muzyki na zdrowie?
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Monika,

Dnia 23 września 2004 (19:02:49)
Na temat "wpływ muzyki na zdrowie?"
begin message:

> Może ktos z grupowiczów podpowie mi gdzie szukać takich informacji? Może
> jakieś serwisy internetowe o zdrowiu?
> Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Moze predzej na pl.sci.psychologia ?

Posesjusz
ICQ: 3385742

3. Data: 2004-09-24 07:03:41

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> kreatywność, energia, relaks).
> Może ktos z grupowiczów podpowie mi gdzie szukać takich informacji? Może

Zajrzyj na przykład do książki "Psychologia zdrowia - wyzwanie dla
biomedycznego modelu zdrowia" Sheridana i Radmachera.
Możesz też wrzucić hasło "muzykoterapia" do wyszukiwarki.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

4. Data: 2004-09-24 16:14:54

Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Monika
> poszukaj w magazynie psychologicznym"Charaktery"
pozdrawiam-Lucyna

5. Data: 2004-09-24 18:42:29

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kreatywność, energia, relaks).
> Może ktos z grupowiczów podpowie mi gdzie szukać takich informacji? Może

Oczywiscie wyszukiwarka i haslo "muzykoterapia"
Pzdr. dino

[NTG & OT] wiadomość prywatna
Migrena
Nadczynność czy niedoczynność? - pomóżcie!!!
-1D - jak się widzi?
włókniak jeszcze raz