wpryski

1. Data: 2007-03-07 01:57:13

Temat: wpryski
Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam pytanie co moze pomoc na biale male wagierki pod skora na
plecach??
nie da sie tego wycisnac za bardzo, bo mocno siedza i wkurza mnie juz to,
macie jakis pomysl lub lek na to?

2. Data: 2007-03-07 07:43:30

Temat: Re: wpryski
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flex" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam mam pytanie co moze pomoc na biale male wagierki pod skora na
> plecach??
> nie da sie tego wycisnac za bardzo, bo mocno siedza i wkurza mnie juz to,
> macie jakis pomysl lub lek na to?

najlepszym lekiem jest kobieta z dobrymi paznokciami... :)

3. Data: 2007-03-07 12:53:31

Od: "addz" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 02:57, "flex" <b...@w...pl> wrote:
> witam mam pytanie co moze pomoc na biale male wagierki pod skora na
> plecach??
> nie da sie tego wycisnac za bardzo, bo mocno siedza i wkurza mnie juz to,
> macie jakis pomysl lub lek na to?

Białe? Ropne? Jakiś peeling, mydło siarkowe, nadtlenek benzoilu
(Benzacne, Brevoxyl)...

Pozdr,
Adam

4. Data: 2007-03-07 13:12:52

Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"addz" <a...@g...com> wrote in message
ps.com...
On 7 Mar, 02:57, "flex" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
> macie jakis pomysl lub lek na to?

Białe? Ropne? Jakiś peeling, mydło siarkowe, nadtlenek benzoilu

biale malutkie ze naprawde widac tylko troszeczke go i jest pod skora
umiejscowiony, a wyciskanie jakos nie daje rezultatu gdyz na plecach jest
gruba skora i zbytnio nie da sie tak wycisnac.

Pozdr,
Adam

Diphergan syrop
Posninaczone cialo
Re: słodycze raz jeszcze
Kamienie nerkowe i kolka nerkowa.
Nietypowy ból ucha w części zewnętrznej (od 6 miesięcy)