Re: wrażliwo?ć

1. Data: 2000-01-09 17:43:46

Temat: Re: wrażliwo?ć
Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

Bart, czy to siedzenie przy kominku w domku w Norwegii - to zajęcie na całe życie?
CZy siedziałbyś tak przy tym ogniu 356 dni w roku?
Ja bym nie mogła.

Pozdrowienia ode mnie,
MagdaL.

----------
Od: Bartek Nagorny <b...@k...kalisz.pl>
Do: p...@n...pl
Data: 9 stycznia 2000 14:57

Pewnego dnia, "mała" <m...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>no i wyszlo tak, jak nie mialo wyjsc
>uchodze za dosc gruboskorna, a w srodku jestem nadwrazliwa
>to dopiero jest paranoja

Nie, to normalna postawa. Inaczej albo bys zwiariowala albo.... malutki
domek w Norwegii, cicho pali sie drewno, wokolo snieg, siedzisz w
bujanym fotelu i wsluchujesz sie w ten ogien.. Rozumiesz o co mi chodzi
?
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Natura zawsze stoi po stronie zła

----------

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-09 17:57:11

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) na
pl.sci.psychologia napisał(a):

Ach czesc Magdo :) W pracy w niedziele ?

>Bart, czy to siedzenie przy kominku w domku w Norwegii - to zajęcie na całe życie?

Skoro trzeba uciekac to jest to niezle wyjscie. Przynajmniej nie
awaryjne lub obled - zgodzisz sie ?

>CZy siedziałbyś tak przy tym ogniu 356 dni w roku?

Nie wiem, moze..

>Ja bym nie mogła.

A z kims bliskim ? O ile ten ktos tez by byl tak "potluczony"...

>Pozdrowienia ode mnie,

Nawzajem oczywiscie :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Always forgive your enemies - nothing else annoys them as much.

1. Data: 2000-01-09 22:52:01

Temat: Odp: wrażliwo?ć
Od: "Art" <a...@u...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
życie?
> CZy siedziałbyś tak przy tym ogniu 356 dni w roku?

Chyba że wspólnie Magdo :))

Art

ZAPYTANIE
potrzebuję wiadomości z rozwojówki