ZAPYTANIE

1. Data: 2000-01-09 16:37:28

Temat: ZAPYTANIE
Od: "Ewa Wojtasiuk" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy nikt z szanownych grupowiczów nie ma gotowego referatu z psychologii ?
Proszę o pomoc !!!
prześlijcie coś !

zdesperowana
ewa

1. Data: 2000-01-09 17:26:59

Temat: Re: ZAPYTANIE
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Ewa Wojtasiuk" <t...@p...com> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Czy nikt z szanownych grupowiczów nie ma gotowego referatu z psychologii ?
>Proszę o pomoc !!!
>prześlijcie coś !

Ewo na litosc boska DAJ SPOKOJ. Rozumiem - dziecko, praca ale im wiecej
takich postow tym wieksze kill-file'y czy filtry u grupowiczow.

Pamietam jak ja sie zle czulem gdy oddawalismy grupowy "biznes plan"
przejecia pewnej firmy... a moj weń wklad byl taki, ze... go
przeczytalem. Kolezanki sie napracowaly a ja przyszedlem na gotowe -
nieciekawe uczucie, zareczam. - napisz _sama_ !
pzdr.
--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?

1. Data: 2000-01-09 19:05:31

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Wojtasiuk napisał(a) w wiadomości: <85adpj$5s2$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Czy nikt z szanownych grupowiczów nie ma gotowego referatu z psychologii ?
>Proszę o pomoc !!!
>prześlijcie coś !
>
>zdesperowana
>ewa
>
>Dziecko, z której piaskownicy wyszłaś? Posiedź tam jeszcze trochę.
Dorrit

potrzebuję wiadomości z rozwojówki
wrażliwość
Kocha,nie kocha?