potrzebuję wiadomości z rozwojówki

1. Data: 2000-01-09 14:14:47

Temat: potrzebuję wiadomości z rozwojówki
Od: "agata" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę obecnie pracę licencjacką i poszukuję wiadomości na temat
rozwoju dzieci 5-6 lat.
Jeżeli ktoś chciałby się podzielić wiadomościami na ten temat - prosze o
wiadomość z kąd to było wzięte - tego wymaga mój promotor.
z góry dzięki - Agata
e-mail: f...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-09 18:11:35

Temat: Re: potrzebuję wiadomości z rozwojówki
Od: "Łukasz Łęcki" <k...@k...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rozwoj psychiczny dziecka" od 0 do 10 lat-poradnik dla rodzicow,
psychologow i lekarzy.-gdanskie wydawnictwo psychologiczne gdansk 1994r
przyslij troche informacji co stiudiujesz, gdzie i.t.d. dzieki.
Użytkownik agata <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85a55k$r0t$...@h...man.lublin.pl...

1. Data: 2000-01-10 10:44:41

Temat: Odp: potrzebuję wiadomości z rozwojówki
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Łęcki <k...@k...univ.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85ats8$a1e$...@k...task.gda.pl...
> "Rozwoj psychiczny dziecka" od 0 do 10 lat-poradnik dla rodzicow,
> psychologow i lekarzy.-gdanskie wydawnictwo psychologiczne gdansk 1994r

Miła ta książeczka, bardzo odmienna od innych, pokazująca inne punkty
widzenia, ale nie można traktować jej szczególnie poważnie, gdyż wiele
treści w niej znajdujących się to wyłacznie gdybania zrodzone w głowie
autorów.
Do p. rozwojowej poleciłabym jenak klasyków Żebrowską itd, ale myślę, że do
tego dziewczyna już dotarła.
Jakby ktoś chciał cos bardziej skompensowanego to znam "Psychologię
rozwojową w zarysie" - A.Birch, T.Malim. Nie jest szczególnie dobrze
przetłumaczona i raczej uboga, ale dla nie-psychologów i nie-pedagogów w sam
raz.
Był też jeden tom z serii wydawanej przez Zysk i s-ka. Zatytułowany
"psychologia rozwojowa" i wydany w 1997 r. - kosztował 10 zł i był zbiorem
esejów na tematy z zakresu psych. rozwojowej - w warstwie językowej rzecz
bardzo przyjemna.

Asmira

http://www.free.net.pl/~asmira/

wrażliwość