Re: wrażliwo?ć

1. Data: 2000-01-09 18:58:53

Temat: Re: wrażliwo?ć
Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

Takie to już nastały kapitalistyczne czasy, że i w niedzielę trzeba pracować. Mam
tylko nadzieję, że nie stanie się to regułą...
***
A czemu to chcesz uciekać?
Skąd?
Przed kim?
Przed czym?

Pamiętasz tekst Seneki? "O, jak dobrze byłoby dla niektórych ludzi, gdyby mogli uciec
od siebie samych! Cóż pomoże wyprawa zamorska czy przeprowadzka do innego miasta?
Jeśli chcesz umknąć przed tym, co cię gnębi, trzeba byc innym, nie gdzie indziej."

Jak zwykle - życzę ci spokoju ducha.
I optymizmu.
Chociaż chyba i tak jest lepiej (prawda pani Bożeno???).

Całusy,
M.
----------
Od: Bartek Nagorny <b...@k...kalisz.pl>
Do: p...@n...pl
Data: 9 stycznia 2000 18:57

Pewnego dnia, t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) na
pl.sci.psychologia napisał(a):

Ach czesc Magdo :) W pracy w niedziele ?

>Bart, czy to siedzenie przy kominku w domku w Norwegii - to zajęcie na całe życie?

Skoro trzeba uciekac to jest to niezle wyjscie. Przynajmniej nie
awaryjne lub obled - zgodzisz sie ?

>CZy siedziałbyś tak przy tym ogniu 356 dni w roku?

Nie wiem, moze..

>Ja bym nie mogła.

A z kims bliskim ? O ile ten ktos tez by byl tak "potluczony"...

>Pozdrowienia ode mnie,

Nawzajem oczywiscie :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Always forgive your enemies - nothing else annoys them as much.

----------

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-09 19:23:25

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

miasta? Jeśli chcesz umknąć przed tym, co cię gnębi, trzeba byc innym, nie gdzie

Pamietam. Kiedys sam go komus cytowalem.
Stare dobre czasy.
pa,

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Press "+" to see another tagline.

1. Data: 2000-01-10 09:50:18

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Tokarska napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...

Jak zwykle - życzę ci spokoju ducha.
I optymizmu.
Chociaż chyba i tak jest lepiej (prawda pani Bożeno???).

Całusy,
M.

Czy ja wiem pani Magdo.......
Tak myslalam , ale chyba rzeczywistosc jest znowu szara.Oj, gdzie tam
szara - czarna!
Zastosowanie ddodatkowych dosmucaczy powoduje u pewnych osob ze sklonnoscia
do pesymizmu opadniecie skrzydelek.
Przy takiej aurze i nastroju nalezy ogladac komedie, brac udzial w
dyskusjach o Arnoldzie......itd.
Ja wracam na p.s.p. po chwilowej przerwie spowodowanej zdechnieciem serwera
i co znowu widze?
Nie da sie tu poczytac bez recznika rozlozonego pod kompem.....
:,-(((
Wasz Kubus Fatalista
Bozena.
Ps.
Dlaczego "pani Bozeno"? - mow mi Kubus, albo jakkolwiek......

1. Data: 2000-01-10 11:19:33

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da sie tu poczytac bez recznika rozlozonego pod kompem.....
> :,-(((
Widze, ze to smutne, ale wywolalo to u mnie doze smiechu, nawet nie wiem
dlaczego, bo tego nie rozumiem. Do czego moze sluzyc recznik rozlozony przed
kompem? :)))
spider.

1. Data: 2000-01-10 11:37:11

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "spider" <s...@c...pl> na pl.sci.psychologia napisał(a):

>dlaczego, bo tego nie rozumiem. Do czego moze sluzyc recznik rozlozony przed
>kompem? :)))

No to odpowiem tez smiesznie - do zatrzymania wyciekow...
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

Jeśli nie wiesz, do jakiego płyniesz portu, żaden wiatr nie będzie właściwy...

Re: wrażliwo?ć
ZAPYTANIE
potrzebuję wiadomości z rozwojówki
wrażliwość