Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~// Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//

Data: 2010-01-04 18:58:49
Temat: Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Od: Iza <f...@o...pl>

Tonighthttp://www.youtube.com/watch?v=yDh4GC7n0ig

:)http://www.youtube.com/watch?v=WIoPIBl_1Cg&feature
=relatedhttp://www.......

w.youtube.com/watc...

Boti:http://www.youtube.com/watch?v=rHW90UCQtos
> albo starsze, Chet Baker - My Funny
Valentinehttp://www.youtube.com/watch?v=UOEIQKczRPY&
feature=related

> jak zawsze z boku mozna sobie cos dopasowac
>
> J-23 itede...

Kucze... nie znam się kompletnie na dżazie ...kucze, ale dość fajne to
było.
Jakoś taki mi ten kawałek Tiziano brzmiał swingowo więc go lapnęłam,
przez co może nieco zagięłam pryzmat postrzeganie moich preferencji
muzycznych. Niemnie ja słucham w zasadzie wszystkiego ciurkiem. ..no
może oprócz disco-polo, country, gothic i dżazu.

> PS. popu nie slucham, a juz w szczegolnosci muzy martwej, tzn.
> sklejanej z roznych sampli, i kawalkow. albo ktos potrafi i zagra albo
> zaspiewa, albo... lipa

A co lubisz z włoskiego repertuaru ? :)
___
Iza