www.fioletowykot.republika.pl

11. Data: 2005-10-13 22:17:00

Temat: Re: www.fioletowykot.republika.pl
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dimhdp$1p86$1@news.mm.pl,
Nixe <n...@f...peel> napisał/a:
> W wiadomości <news:dimh4m$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Każdy z nas to przeżywał. Ja też się buntowałam, ale jednak nie w
> takim prymitywnym stylu.
> Zamiłowanie FK do bezsensownych przekleństw i wulgaryzmów na każdym
> niemal kroku, każe mi podejrzewać jakiś rodzaj odchyłu psychicznego.

Eee tam, zaraz odchyłu. Żałujesz po prostu, że jak miałas okres buntu to o
internecie mało kto słyszał ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Kochać to znaczy znajdować przyjemność w oglądaniu miłej
i kochanej nam istoty, w dotykaniu jej i odczuwaniu jej wszystkimi zmysłami

12. Data: 2005-10-13 23:04:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message news:dimh4m$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale ja go znam nie tylko ze strony, ale też z grup dyskusyjnych. Gniewny,
> zbuntowany dzieciak. Fajny, bo przypomina mi mój okres buntu.

moze zalozcie fanclub ;))

iwon(k)a

13. Data: 2005-10-14 21:05:00

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dimh4m$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Z grup też go znam. Chodziło mi jednak o stronę.
> Sądziłam, że znalazłaś tam jakieś jego przemyślenia i poglądy, bo ja nie
> byłam w stanie przebić się nawet przez kilka tylko zdań ;-)

> Każdy z nas to przeżywał. Ja też się buntowałam, ale jednak nie w takim
> prymitywnym stylu.

Ten styl ma przykrywkę prymitywnego. Według mnie można się dopatrzeć kilku
płaszczyzn. Chciałaś mi dokuczyć, że mój okres buntu też był prymitywny, czy
tylko Ci tak nichcąco wyszło?

> Zamiłowanie FK do bezsensownych przekleństw i wulgaryzmów na każdym niemal
> kroku, każe mi podejrzewać jakiś rodzaj odchyłu psychicznego.

Przekleństwa i wulgaryzmy też coś oznaczają.

Gosia

14. Data: 2005-10-15 17:41:46

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przekleństwa i wulgaryzmy też coś oznaczają.

Ubóstwo językowe na przykład?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

15. Data: 2005-10-15 19:06:24

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ubóstwo językowe na przykład?

jest to jedna z możliwości na pewno, ale nie jedyna.
Gosia.

16. Data: 2005-10-15 19:09:47

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dirjvq$2sg$1@atlantis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

> jest to jedna z możliwości na pewno, ale nie jedyna.

A jakie są wg Ciebie inne możliwości?
Co oznaczają przekleństwa i wulgaryzmy?

--
PozdrawiaM

17. Data: 2005-10-15 19:12:28

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

gsk <c...@w...pl> pisze:

> Ten styl ma przykrywkę prymitywnego.

Jest prymitywny. Nawet jeśli to tylko przykrywka. Albo właśnie dlatego.

> Według mnie można się dopatrzeć kilku płaszczyzn.

Jakich konkretnie?

> Chciałaś mi dokuczyć, że mój okres buntu też był
> prymitywny, czy tylko Ci tak nichcąco wyszło?

Nie miałam zamiaru Ci dokuczyć.
Napisałam tylko, że każdy z nas przechodzi okres buntu, ale nie każdy (w tym
ja) w tak prymitywnym stylu.
Bo uważam, że jest to właśnie prymitywne i żenujące.

> Przekleństwa i wulgaryzmy też coś oznaczają.

Co?

--
PozdrawiaM

18. Data: 2005-10-15 19:20:01

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> moze zalozcie fanclub ;))

A będziesz sekretareczką?

--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

19. Data: 2005-10-15 19:20:37

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Ktos mi zdradzi co tam takiego fajnego było, bo ja z niemałym opóźnieniem
> sobie tam wlazłam i powitał mnie napis
> Przykro nam, strona o podanym adresie
> została zablokowana ze względów regulaminowych.

Służę uprzejmie:

20. Data: 2005-10-15 19:22:50

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A jakie są wg Ciebie inne możliwości?
> Co oznaczają przekleństwa i wulgaryzmy?

Dla ciebie żadne inne, jesteś osobą nieotwartą na ludzi, których norma już
brzydzi.

--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?