www.fioletowykot.republika.pl

41. Data: 2005-10-15 20:08:36

Temat: Re: www.fioletowykot.republika.pl
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:dirn98$l0r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> gsk z adresu c...@w...pl wymodził(a) :

> Tak gsk, Fioletowy Kot to prawie jak jak Fredro w XIII ksiedze.
> Radosna tffurczosc na jego stronie świadczy li tylko przeciwko niemu.

Każdy sądzi według siebie.
Gosia

42. Data: 2005-10-15 20:09:23

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:dirnb7$l6p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> gsk z adresu c...@w...pl wymodził(a) :

> Mówimy o osiagnięciach, czy rzeczywistej elokwencji?

Cel uświęca środki
Gosia

43. Data: 2005-10-15 20:11:12

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk z adresu c...@w...pl wymodził(a) :

> Każdy sądzi według siebie.

Taki sam banał, jakim są bzdury, które pod przykrywką wulgaryzmów wypisuje
FK.

Pozdrawiam
Paulinka

44. Data: 2005-10-15 20:12:34

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2005 21:59:53 +0200, gsk napisał(a):

> No bo właśnie o to chodzi. Żadnych norm, zakazów, nakazów....

Zaczynam rozumieć (i przypominać sobie) co Cię może boleć.

puchaty

45. Data: 2005-10-15 20:13:16

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam inne zdanie na jego temat. IMO to dzieciak, który nie radzi sobie z
> emocjami. Pewnie ma ciężkie dzieciństwo stąd te autodestrukcyjne
> zachowania.

Być może.

> To "wszyscy" to na pewno przemyślane?

Uogólnienie, może zbyt daleko posunięte, ale chyba widzisz raczej niechęć
wobec niego niż przychylność?

> Smród kupy na bucie też budzi. IMO istotne jest JAKIE emocje chce się
> wywoływać.

I gdzie. Bo w necie kupa się raczej nie sprawdzi.

> A już na pewno nie wierzę nikomu kto _mówi_, że ma w dupie (jakby miał to
> by nie mówił).

> Ja pisząc do Ciebie również mam na względzie sposób w jaki przez tą
> wypowiedź będę postrzegany. Ludzie tak już mają, że jak wchodzą w
> interakcje to jednym z najważniejszych tych relacji tworzywem jest
> budowanie swojego wizerunku. Dlatego to co napisałaś jest IMO truizmem.
> Ciekawym bardziej _jaki_ obraz wg Ciebie chce tworzyć FK, że popierasz
> formę, którą się posługuje.

Ja jej nie popieram. Ja ją toleruję i rozumiem. O tym jaki obraz chce
tworzyć FK pisałam i pewnie przeczytałeś, więc nie powtarzam.
Gosia

46. Data: 2005-10-15 20:13:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dirn99$e1r$1@atlantis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

> po przeczytaniu tego wątku do końca to nie wiem....

Ale za to ja wiem, że za grosz nie rozumiesz ironii.

--
PozdrawiaM

47. Data: 2005-10-15 20:14:59

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ale na litość boską nie tekst, w którym co trzecie słowo pochodzi z łaciny
> podwórkowej.

Dlaczego pieprzysz, że co trzecie? Po co wyolbrzymianie, jeśli chcesz żeby
twoja wypowiedź była wzięta za recjonalną i godną uszanowania.

> Świadczą o tym, że autor nie potrafi zwrócić uwagi na siebie i swoje poglądy
> w inny sposób.
> To też jest ubóstwo.

Jesteś za pusta by to zrozumieć. Przykro mi.

> I jest już męczący. Powinien zmienić styl, bo ten "spodbudkowy" już się
> opatrzył :->

To nie jest mój styl, zajebałem go komuś.

--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

48. Data: 2005-10-15 20:15:59

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk z adresu c...@w...pl wymodził(a) :

> Cel uświęca środki

Żeby chociaż cel FK był szczytny...
Bronisz nie indywidualisty, tylko efektu ubocznego XXI wieku. FK to
przykład, że internet potrafi czynić wiele złego.

Pozdrawiam
Paulinka

49. Data: 2005-10-15 20:16:19

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dirn43$dch$1@atlantis.news.tpi.pl>
> gsk <c...@w...pl> pisze:
>
> Nixe:

> Żeby ludzie tak właśnie go postrzegali?
> To skąd ta raptowna reakcja, jaką była odpowiedź na mój post? ;-)
> Chyba jednak nie o taki odbiór jego osoby mu chodziło.

Właśnie, że tak. Chodzi mu o odbiór po prostu. Stąd mocne słowa. Jakby pisał
o filatelistyce i przyrodzie to rozmawialibyśmy teraz o nim?

> I co niby jest tym celem? To, żeby ludzie go zauważyli? Tylko zauważyli? I
> na tym koniec?
> Bo ja bym położyła nacisk na to_jak_mieliby mnie zauważyć.

Ty zrobiłabys to na pewno inaczej, ja inaczej i każdy człowiek inaczej.

Więc powtórzę: w necie to niemożliwe.
Gosia

50. Data: 2005-10-15 20:17:02

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2005 22:09:23 +0200, gsk napisał(a):

> Cel uświęca środki

Chcesz wolności? Oddaj dzieci do domu dziecka.

puchaty

Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?