wwwlosy

1. Data: 2003-09-10 13:24:50

Temat: wwwlosy
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

temat powraca co jakis czas w pytaniu o strony www z fryzurami, do niedawno
podawanych przeze mnie (vidal sassoona i l'oreal prof.) dorzucam wygrzebane dzis :
http://www.movinghair.com/
http://www.goldwell.com

a Wy wlasciwie co macie na glowie?

mandra (prawie czarne, z tylu mocno wycieniowane, z przodu krotka,
asymetryczna grzywka, boki zaczesane tez asymetrycznie na twarz robia cos a'la
charlestonowe "lata '20, lata '30"....)

1. Data: 2003-09-10 13:41:48

Temat: Re: wwwlosy
Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> a Wy wlasciwie co macie na glowie?

dlugie, do polowy plecow, prawie czarne, proste, przedzialek z boku...

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-10 14:12:21

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nina <n...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> dlugie, do polowy plecow, prawie czarne, proste, przedzialek z boku...

ooo, mialam takie, a nawet dluzsze rok temu z hakiem...
dlugo sie zastanawialam nad scieciem, ale odkad scielam - nie podobaja mi sie
w ogole dlugie wlosy :) nie korci Cie?

mandra scieta

1. Data: 2003-09-10 14:30:17

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a Wy wlasciwie co macie na glowie?

Czarne(kolor ochronny zebym znow nie wymislila jakiegos rozu czy fioletu:))
troszke do lopatek, lekko krecone, cieniowane cale( z przodu w zabki )
Zapuszczam je od ponad roku i korci straszliwie bo jakies 2 latka temu miala
krociutkie (3-7cm) naszczescie szybko rosna;))

Mania
Wawa-Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-09-10 14:32:13

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ooo, mialam takie, a nawet dluzsze rok temu z hakiem...
> dlugo sie zastanawialam nad scieciem, ale odkad scielam - nie podobaja mi

podobaja mi sie dlugie i zawsze sobie mysle, ze super sa takie do pasa...
ale jak juz mam dluzsze to mnie starsznie korci, zeby sciac... i juz wtedy
nie mysle jakie fajne sa takie dlugie i obcinam... i potem znow marze o
dlugich i tak w kolko :) jeszcze 2 tyg temu bylam pewna, ze chce zapuscic i
juz myslalam jak dlugie bede miec za rok, a wczoraj zaczelam myslec o
scieciu.. :) i co ja mam ze soba zrobic, jak mi sie tak ciagle zmienia? brak
mi cierpliwosci zeby zapuscic takie naprawde dlugie...

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-10 14:40:31

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niedawno
> podawanych przeze mnie (vidal sassoona i l'oreal prof.) dorzucam

Dlugie, troszke ponizej lopatek, cieniowane tylko na koncach, pazurki wokol
twarzy, szczatki grzywki, ktora "namietnie" zapuszczam, w wielu kolorach
(swoje "szatynkowe"+czerwien+resztki jasnego balejazu+fiolet).
I strasznie korca mnie krotkie, ale... :))
Misia

1. Data: 2003-09-10 14:54:33

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> podobaja mi sie dlugie i zawsze sobie mysle, ze super sa takie do pasa...

aha, dodam jeszce skad mi sie bierze to upodobanie do dlugich - to z ksiazek
s-f. tak sobie wyobrazam te wszystkie elfki, czarodziejki: maja dlugie
rozpuszczone lekko krecone, falujace sie wlosy... i ja tez bym takie chciala
:)

ninka

1. Data: 2003-09-10 15:04:51

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mandragora wrote:

> [...]
> podawanych przeze mnie (vidal sassoona i l'oreal prof.) dorzucam wygrzebane dzis :

Dlugie (za lopatki), falowane, w zasadzie lekko rudawy ciemny braz, na
to jasnorudy lekki balejaz (nie pasemka). Czesto noszone w roznych
dziwnych uczesaniach, w celu uzyskania ktorych nadal poszukuje ciekawych
szpil do koka. Albo kucyk na zasadzie "bo mi sie nic nie chce", albo
masa lokow (jak pomysle o tym z tym polgodzinnym wyprzedzeniem, a nie
przy wyjsciu z domu).

Z pazdziernikowej Elle (tsd, swietna torebke dali) wynika, ze loki i
fale sa niemodne. Who cares...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-10 16:52:16

Temat: Odp: wwwlosy
Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Długie, do pasa mocno skrecone, nadal w swoim naturalnym ciemnym brazie:]
bardzo kusi by sciac i zafarbowac;)

.....:::::karina:]:::::.....
gg:1661943

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
"Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? - Trzeba
tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej
sposobności, bo nie zdarzają się co dzień." George Bernard Shaw

1. Data: 2003-09-10 17:36:19

Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dla odmiany krociutkie :) Kiedys czarne, teraz moj naturalny ciemny braz,
na koncach rozjasnione troszeczke. Chodze taka roztrzepana i zadziorna.
Pozdrawiam
nefre

kredki do oczu/konturowki na promocji w Sephorze Wroclaw
Sprzęt kosmetyczny BIOMAK - sprzedam okazyjnie tanio - przepraszam za ogłoszenie :)
kometyczka-Poznań
Clearskin - Avon
błyszczące włoski