wyciąg kuchenny 'etapami'

1. Data: 2010-01-24 22:55:07

Temat: wyciąg kuchenny 'etapami'
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co musze przewidzieć (prócz miejsca w zabudowie), aby wyciąg kuchenny
domontować w przyszłości (tz kiedy budżet wydoli na jego zakup) - czy
doprowadzenie do komina jakieś zaślepione (+ zasilanie) to wszysytko?

Mam ciągle wątpliwość, czy rzeczywiście potrzebuję wyciągu (zważywszy na to
co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać sobie drzwi na
okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

2. Data: 2010-01-25 03:52:51

Temat: Re: wyciąg kuchenny 'etapami'
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
> co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać sobie drzwi na
> okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i zrobić
okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

3. Data: 2010-01-25 07:46:28

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i
> zrobić
> okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

I po roku się porozłazi od pary.

Już nawet nie wspomnę o walorach estetycznych takiego rozwiązania

4. Data: 2010-01-25 08:53:37

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann napisał(a):
> co musze przewidzieć (prócz miejsca w zabudowie), aby
> wyciąg kuchenny domontować w przyszłości
Zamontuj teraz, póki to wszystko nowe, potem to juz Ci sie
nie będzie chciało.
Choć może szybko osadzający sie tłusty syf na meblach i
innych przedmiotach zmusi Cie do zamontowania.
--
Krzysiek

5. Data: 2010-01-25 10:01:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <n...@t...pisz> wrote in message

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> I po roku się porozłazi od pary.
>
> Już nawet nie wspomnę o walorach estetycznych takiego rozwiązania

Wystarczy zaimpregnować. Taniej niż z nierdzewki. A kształt i wymiary takie
jak lubią baby jędze...

6. Data: 2010-01-25 10:04:41

Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 08:46, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
> U ytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisa

> I po roku si poroz azi od pary.
>
> Ju nawet nie wspomn o walorach estetycznych takiego rozwi zania

To zalezy od tego na jakiej wysokosci nad garami bedzie ta plyta

7. Data: 2010-01-25 10:32:19

Temat: Re: wyciag kuchenny 'etapami'
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kudlaty" <p...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

> To zalezy od tego na jakiej wysokosci nad garami bedzie ta plyta

Nie tylko, a sa tez na preszpanie...

8. Data: 2010-01-25 17:07:05

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "yapann" <y...@o...pl> wrote in message

> Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i
> zrobić okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

tapczan z desek po szalunkach

na podłoge położyć folię budowlaną itp...

nie każdy chce mieszkać jak ty w norze.

9. Data: 2010-01-26 10:58:31

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:
> [...]
> na to co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać
> sobie drzwi na okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

zasilanie na wysokosci konca szafek (czyli nie bedzie widac gniazdka), przewod
kominowy to grosze (plastikowy jesli nie widac bedzie go, albo z nierdzewki
jesli na widoku). Wyciag jest potrzebny, gotujesz kalafior to wiesz jak w domu
capi? Jakby ktos zrobil cos w WC. Gazowe kucheniki dodatkowo produkuja
substancje smoliste, tlusty syf i zawsze troche wywalisz do komina (ale nie
wszystko). W zimie gotujesz makaron i nie masz nadmiaru wilgoci w domu itd.
2000 za okap? Sa i po 500 i to ladne.

10. Data: 2010-01-26 15:26:46

Temat: Re: wyci?g kuchenny 'etapami'
Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jan 2010 18:07:05 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
wrote:

> a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

W zasadzie to można. Np.
http://www.muratordom.pl/kuchnie/aranzacje/para-muro
wana,6438_4080.htm
Widziałem również na żywo bardzo ładne realizacje (oczywiście nie szafki
wiszące).
Jak patrzę na większość tych hiper-duper szklano-metalowych okapów to mnie
(estetycznie) odrzuca (oczywiście kwestia gustu i tego jak pozostała część
kuchni jest/będzie zaaranżowana).

RobertP.

kuchenka otwierana jak szuflada
Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
Uszczerbiona płyta kuchenna elektryczna
zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
duze biurko komputerowe z nadstwka