wygłuszenie ściany - pytanie

1. Data: 2002-07-16 13:47:29

Temat: wygłuszenie ściany - pytanie
Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Przyszła kryska...
Sąsiad ma dziecię. Dziecię jak to dziecię płacze. Na nieszczęście moje
sypialnia dziecięcia sąsiaduje z moją. Niestety my (obie Kasie) nie
jesteśmy kompatybilne, pewnie z racji różnicy wieku, i śpimy w
radykalnie innych godzinach.
Jak wygłuszyć ścianę by:
- nie wydać majątku
- nie stracić zbyt wiele z powierzchni bardzo niewielkiej sypialni
- dokonać tego skutecznie

Niestety, nie mam pojęcia z czego to ściana, bo niby kamienica cała z
cegły jest (ach, ten Linda...) ale strych dobudowywany 8 lat temu.
Ściana (mierzyłam centymetrem krawieckim, więc błąd prawdopodobny) ma
3,80m x 3,00m.

Pomożecie?

hmmm
(chronicznie niewyspana)

1. Data: 2002-07-16 14:00:59

Temat: Re: wygłuszenie ściany - pytanie
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sypialnia dziecięcia sąsiaduje z moją. Niestety my (obie Kasie) nie
> jesteśmy kompatybilne, pewnie z racji różnicy wieku, i śpimy w

Na początek proponuje stopery do uszu.

Natomiast moj "majster" wycenil u mnie wygluszenie sciany na ok. 1000.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-07-17 09:16:57

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm wrote:

> [...]
> Jak wygłuszyć ścianę by:
> - nie wydać majątku
> - nie stracić zbyt wiele z powierzchni bardzo niewielkiej sypialni

Miałam podobny problem, tylko w środku mieszkania. Ściana między
sypialnią rodziców a moją była zrobiona z dykty (kiedyś mój mąż
niechcący przebił ją pięścią :-) ).
Udało nam się wyciszyć ścianę za pomocą płyt kartonowo-gipsowych. Płyty
osadzone są na stelażu z metalowych ceowników. Stelaż przymocowany jest
do sufitu i podłogi. W stelaż, między ścianę a płyty włożona jest wata
mineralna. Płyty z wierzchu są otynkowane i pomalowane (jest to teraz
najgładsza ściana w pokoju).
Cała konstrukcja ma grubośc ok. 4 cm i doskonale spełnia swoje zadanie.
Teraz zupełnie nie słychać co się dzieje w drugim pokoju.

Pozdrawiam
Magda M

Pomocy !!zmywarka:(problem:(
Co zrobić ze śladami po kasetonach?