wyniki sekcji zwlok - pomocy

1. Data: 2006-02-20 08:45:20

Temat: wyniki sekcji zwlok - pomocy
Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kilka tygodni temu dosyc nagle w Szpitalu Miejskim w Gdyni zmarła moja
Babcia. Była robiona sekcja zwłok, której wyniki bardzo nas interesują.
Szpital, zasłaniając się ustawą o ochronie danych osobowych, nie chce ich
niestety nam - najbliższej rodzinie - udostępnić. Twierdzą, że Babcia na
izbie przyjęć powinna wyrazić na to pisemną zgodę. Paranoja.
W związku z powyższym potrzebuję pomocy. Może ktoś z grupowiczów zetknął się
z podobnym przypadkiem i wie, jak zmusić Szpital do udostępnienia tych
wyników. A może ktoś ma ....hmmmm... dojścia w wymienionym Szpitalu i może
zdobyć dla mnie kserokopię, za którą oczywiście odpowiednio się odwdzięczę.

Pozdrowienia,
Darek

2. Data: 2006-02-20 09:45:48

Temat: Re: wyniki sekcji zwlok - pomocy
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dojścia w wymienionym Szpitalu i może
> zdobyć dla mnie kserokopię, za którą oczywiście odpowiednio się
> odwdzięczę.

Próba przekupstwa?????
Do tego na piśmie?
To właśnie przez takich jak ty ten kraj jest chory.
Cancer

3. Data: 2006-02-20 11:05:37

Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spytaj moze na pl.soc.prawo - tam Ci szybciej pomoga.

--
pozdrawiam Mazi

4. Data: 2006-02-20 11:18:59

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <C...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Próba przekupstwa?????
> Do tego na piśmie?
> To właśnie przez takich jak ty ten kraj jest chory.
> Cancer

Tak? A co mam zrobić? To nie przeze mnie ten kraj jest chory, tylko przez
kretyńskie przepisy.
A sytuacja jest aktualnie taka, że moja Mama fiksuje przez to wszystko, bo
podejrzewa, że lekarze się nie popisali. Totalna deprecha. Gada tylko i
wyłącznie od tym od prawie miesiąca. Dlatego muszę zdobyć te wyniki,
nieważne jakim sposobem.

Darek

5. Data: 2006-02-20 11:25:28

Od: JSK <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> [...]

> podejrzewa, że lekarze się nie popisali. Totalna deprecha. Gada tylko i
> wyłącznie od tym od prawie miesiąca. Dlatego muszę zdobyć te wyniki,

A nie lepiej zamiast robić śledztwo, postarać się pomóc mamie w ciężkiej
sytuacji? Człowiek w takich sytuacjach zachowuje się czasami irracjonalnie
i nie ma sensu jeszcze bardziej go nakręcać włączaniem się w wyolbrzymiony
temat... Nie jestem lekarzem, ale tak normalnie na zdrowy chłopski rozum -
czy wierzysz w to, że zobaczenie przez twoją mamę wyników sekcji coś poprawi
w jej kondycji psychicznej? Bo ja wątpię...

JSK

6. Data: 2006-02-20 11:26:43

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JSK" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poprawi
> w jej kondycji psychicznej? Bo ja wątpię...

Ja też nie wiem. A pomóc próbują jej wszyscy, bez efektów. Wbiła sobie do
głowy sprawę tych wyników i nic nie pomaga. Uważa, że Szpital zataja je
celowo, bo ma coś do ukrycia.

Darek

7. Data: 2006-02-20 11:32:51

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejrzewa, że lekarze się nie popisali. Totalna deprecha. Gada tylko i
> wyłącznie od tym od prawie miesiąca. Dlatego muszę zdobyć te wyniki,

Witaj
W pierwszej kolejności nie histeryzować i uspokoić się.
W drugiej kolejności wybrać się do prawnika.
Dowiedzieć się o tym jakie przepisy i co regulują.
A nie wyskakiwać tu z tekstami ze się odwdzięczysz.
Na grupie gdzie siedzą lekarze chcesz dowiedzieć się jak zaszkodzić
szpitalowi?
Zastanów się trochę choć w tej stacji na pewno nie jest Ci łatwo.
Pozdrawiam
Cancer

8. Data: 2006-02-20 11:49:32

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpitalowi?
> Zastanów się trochę choć w tej stacji na pewno nie jest Ci łatwo.

Masz rację. To wszystko to takie miotanie się po omacku. Zresztą, ja nie
chcę szkodzić Szpitalowi. Babcia miała 76 lat, była już dosyć mocno
schorowana, między innymi dwa zawały na koncie. Chodzi tylko o to, żeby
Mamie pokazac ten papier i żeby przestała tak kurczowo trzymać się tej
sprawy. Myślę, że wtedy będzie jej łatwiej wrócić do równowagi.

Darek

9. Data: 2006-02-20 11:55:59

Od: JSK <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> schorowana, między innymi dwa zawały na koncie. Chodzi tylko o to, żeby
> Mamie pokazac ten papier i żeby przestała tak kurczowo trzymać się tej
> sprawy. Myślę, że wtedy będzie jej łatwiej wrócić do równowagi.

A zastanowiłeś się czy osoba nie będąca lekarzem coś z tego "papieru" w
ogóle
wyczyta? Niejednokrotnie pacjenci nie rozumieją tego co piszą im po
zdiagnozowaniu
lekarze (mieszanka j. pol i łaciny), więc akt zgonu nie będzie na pewno
prostszy w
interpretacji. No chyba, że go oglądnie lekarz... Ale moim skromnym
zdaniem, to nie
tędy droga, tzn. do poprawy stanu psychicznego mamy.

JSK

10. Data: 2006-02-20 12:02:23

Od: "piniu" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Próba przekupstwa?????
> Do tego na piśmie?
> To właśnie przez takich jak ty ten kraj jest chory.

myslalem ze jest chory przez niekompetentnych konowalow - lapowkarzy

Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907
Żółty tydzień
Wzrok.....
Pytanie o zespół Downa