Re: wyrwanie zeba i ropa-mozna?

From: "Kaska Regulska" <k...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wyrwanie zeba i ropa-mozna?
Date: Tue, 4 Nov 2003 21:58:51 +0100

> Witaj, mam rozumiec ze usunie mi zeba bez znieczulenia:)))) ???? czyli
pojde
> jutro i dostane tabletki ?? eh...ile moze potrwac az ropa zejdzie ?
>
> A co do tego kto, to z tego co wiem (leczy sie duzo u niego znajomych) to
> dobrze robi i bez bolesnie, nowy sprzet itp. Ja sie nie orientuje za
bardzo
> w tym :)
> Pozdrawiam.

Tzn. ze jutro nie usunie Ci zeba, bo zebow z ropniem sie nie usuwa! Jak
wyleczy stan zapalny, dostaniesz znieczulenie. Zalezy tez ktory zab,
dlaczego jest do wyrwania, w ktorym miejscu zbiera sie ropa (od strony
jezyka, czy warg, jest tuz przy zebie, czy bardziej na dziasle), czy wyglada
jak pryszcz (jak wulkan z bialym stozkiem)? sprobuj okreslic takze bol? czy
jest silniejszy niz przed tym, jak poczules ,ze tworzy sie ropien, czy
stopniowo przechodzi?
Moze sie takze okazac, ze wystarczy plukanie dentoseptem lub innymi
srodkami, ale to znowu zalezy od innych czynnikow. Spuchles?

pzdr