Re: wysokie okna - wymysł projektanta

From: "lukas3339" <l...@g...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wysokie okna - wymysł projektanta
Date: Tue, 3 Jun 2008 22:13:55 +0200

"Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
news:g23n3q$bdi$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>W zeszłym roku dostalismy projekt domy wykonywany na zamówienie ponieważ ze
>względu na działkę i przeznaczenie żaden z gotowych nie pasował.
>Zapłaciliśmy za projekt jak za zboże :)
> Jako że to nasz pierwszy budowany dom to jasne jest że na wszystkim się
> nie znamy.
> Właśnie układają więźbę dachową i przyszedł czas na okna. Jeździmy po
> firmach a tu wszędzie sie okazuje że jest mozliwe wykonanie okna PCV na
> wysokość 260cm. Takie okna mamy w całym salonie bo tak sobie wymyslił
> projektant. I co teraz mamy zrobić? Obniżać wszystkie nadproża? Czy
> [...]
Tak naprawde to moze Ci "Dobrze" architekt zrobil, zamow sobie ladne okna
drewniane - drewno to zawsze drewno a plastik no coz wg. mnie sie nie umywa.
Nie wiem skad jestes ale moge Ci dac namiar na firme z wielkopolski ktora
robi naprawde solidne okna drewniane w przyzwoitej cenie. Do tego stopnia
przyzwoitej ze do mojego domu widzialem na forum muratora ze w wiekszych
miastach ludzie placili wiecej za plastiki. A okna naprawde I klasa -
tesciowa ma juz ok 7 lat i cacy- mucha nie siada. A za jakas mala oplata to
i na 2 koniec Polski dowioza. Jakbys byl zainteresowany daj nzac na priv
zeby nie bylo ze na grupie okmus reklame robie.
lukas3339