Gówien w święta jeśc nie będę!!!!

61. Data: 2006-04-18 14:22:13

Temat: Re: Gówien w święta jeśc nie będę!!!!
Od: b...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie chciałabym być przez Ciebie lubianą osobą :/
Zastanawiam się jak można oceniać nie znając całej sytuacji

> Ja przede wszystkim nie dopuściłabym do sytuacji, w której jestem każdorazowo
> święta goszczona przez kogoś. Jeślibym nie miała warunków do ugoszczenia dwóch
> osób (bo np. mieszkałabym w bunkrze), to po prostu przygotowałabym coś u
siebie
> i zabrała ze sobą.
teściowa nie życzy sobie przynoszenia i pomagania

> Tym bardziej powinnaś przygotować coś takiego, co możesz jeść i wziąć ze
sobą.
> Twoja roszczeniowa postawa mnie poraża.
Nie musze zabierać. nie moge jeśc tylko nabiału a wszystko inne owszem mogę

> Coś mi się wydaje, że to inni rozmawiają, a nie Ty - w przeciwnym razie,
> dlaczego u teśció nei mogłabyś rozmwiać? Ktoś Ci broni? Może jesteś po prostu
> skarjnie bierną osobą, która nic z siebie nie daje? Na to mi wygląda.
To źle Ci wygląda. a nie pomyślałaś że inni moga uciszac Ciebie bo oglądają -
zwłaszcza właściciele mieszkania?

> No niestety, szkoda mamy, bo jak widać Ty nie potrafisz z siebie dać
_niczego_ :/.
a dlaczego tak sądzisz? Mamie zrobiłam ostatnio na imprezę hortobagyi
palascinta, poule marenga (nie wiem czy dobrze naopisałam)i wuzetkę a sama
zajęła się dziećmi bo tak wolała

> Nie przyszło Ci do głowy, że może być zmęczona, nei mieć ochoty, nie lubić
> gotować itd.itd. A przede wszytskim może nie ma Was wcale ochoty gościć, może
> wolałaby raz być sama ugoszczoną?
To po co zaprasza? z grzeczności?Zorganizowałam ostatnio dwie imprezy i nie
przyszli bo był mecz w telewizji.

> Wiesz, jakoś głupio się tak czepiać postaw innych, zwłaszcza że Ciebie to
jakoś
> specjalnie nie dotyka - możesz nie przychodzić i już. Czy każdy musi być
> smakoszem, dla którego żarcei jest najważniejszą sprawą w życiu? Mi to nie
> przeszkadza, że ktoś nie  lubi dobrze zjeść, dopóki nie krytykuje tego, że ja
lubię.
Ja na monodiecie nie jestem a teście najwyraźniej są. a jakby żarcier było dla
mnie najważniejszą sprawa na świecieto bym nie prowadziła zycie takiego jakie
mam

> Co zrobiłaś, żeby umilić czas spędzony u teściów? Rozumiem, że czekałaś aż Ci
> podadzą i Cię zabawią. Żałosne :/
Żałosna to jest Twoja postawa.Ja mam dosyć zabawiania ich

> Pogadamy wtedy, kiedy Tobie przyjdzi egości przyjmować. Ciekawe, jak ich
> będziesz traktować.
Robie to i mi wychodzi całkiem niexle
> A na marginesie dodam, że jakby mi ktoś zrobił rozpadającego się kurczaka, to
> bym po rękach całowała, bo po pierwsze: już dawno nie udało mi się zrobić
> takiego kurczaka, a po drugie: rzadko kiedy ktoś mi stawia obiad przed nosem.
To idz pocałuj moją teściową.Pooglądasz sobie przy okazji Tv z nimi. I życze
powodzenia w zabawianiu ich

62. Data: 2006-04-18 14:22:32

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebekot napisał(a):

> Nie oceniaj, dopóki nie masz na ten temat wiedzy
>

> Nie znasz mnie i nie oceniaj

> Napisałam że nie zapraszam na święta- więc pochopnie nie oceniaj

No jasne, ty masz przeciez monopol na ocenianie.

> Czytać nie umiasz, a moze nierozumiesz?

A moze pisac sie nauczymy?

th (pchajaca w siebie tony drobiu)

63. Data: 2006-04-18 14:31:14

Temat: Re: xxx w święta jeśc nie będę!!!!
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał
>
> Czyli wychodzi na to, że swoje problemy powinnaś zgłosić na
> pl.rec.telewizja...
Najprawdzopodobniej- i tu zrobiłam bład

> Dokładnie, to ja od 6 lat. I co? Jakoś żyję i _toleruję_ kuchnię teściowej.

> No to może powinnaś poznać jej życie? Może się przy tym okazać, że teściowa
> nie potrafi inaczej w kuchni postępować z jakichś względów?
z lenistwa to wiem na pewno
> BTW spędziłaś kiedykolwiek w życiu świąteczny obiad, którego głównymi i
> jedynymi składnikami były chleb i smalec, bez skwarek i żadnych dodatków?
>
> M.

Tu nie chodzi o kwestie materialną. Jeżeli wiedziałabym że nie mają to bym
jadła to co jest, ale w tym przypadku to akurat chodzi o lenistwo i dlatego
narzekam. Nie toleruje lenistwa zwłaszcza jeżeli chodzi o ugoszczenie innych
ludzi. Sama jeżeli organizuje cokolwiem to daje z siebie wszystko by goście u
mnie czuli sie jak królowie

64. Data: 2006-04-18 15:00:58

Od: "liberi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> To idz pocałuj moją teściową.Pooglądasz sobie przy okazji Tv z nimi. I
życze
> powodzenia w zabawianiu ich

O kurczę - rozkręcasz się...
Zaczynasz mi przypominać moją "przyszywaną" bratową - niesłychanie
prymitywną osóbkę, której się wydaje, że świat się wokół niej kręci. Biedna
moja mama - musi z nią mieszkać.
Wstyd po prostu tak się zachowywać.

Liberi - zniesmaczona w najwyższym stopniu

65. Data: 2006-04-18 15:04:28

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

bebekot wrote:

Przy odpowiadaniu zostawiaj wolna linijke przed i po swoich
odpowiedziach, bo bardzo ciezko czyta sie Twoje posty.

> Nie łaska, bo po pierwsze teściowa nie życzy sobie a po drugie ja mam full
> roboty przy bardzo małych dzieciach. A po trzecie - teściu by nie zjadł nic
> prócz kurczaka zrobionego w wersji tesciowej. Tak więc odpada

Tak, juz widzialam - masz 3 letnie i 7 tygodniowe dziecko. Te mniejsze
jeszcze nic nie wylapuje, ale te starsze juz moze czuc sie skolowane tym
jak traktujesz tesciowa. Pokazujesz jej ze jedna babcia jest lepsza a
druga jest be, a to moim zdaniem nie jest w porzadku wobec Twoich
dzieci, wobec Twego meza i Twoich tesciow. Jezeli nie stac Cie na
odrobine wyrozumialosci dla tesciow i szacunku dla meza, to chociaz dla
swoich dzieci swiec lepszym przykladem.

> Nie oceniaj, dopóki nie masz na ten temat wiedzy

> no jasne, a znasz mnie i wiesz jaka jestem?

> Nie znasz mnie i nie oceniaj

> Napisałam że nie zapraszam na święta- więc pochopnie nie oceniaj

Piszac na grupy _dyskusyjne_ zawsze ryzykujesz, ze Twoje posty moga byc
odebrane inaczej, niz planowalas. Tym bardziej, ze to Twoje posty sa
pelne oceny i krytyki, grupa wiec odwdziecza sie dla Ciebie zrozumialym
jezykiem.
Swoja droga to juz nie pierwszy raz pozwalasz sobie na krytyczne uwagi
pod wzgledem tesciowej
http://glinki.com/?l=s0agra
i moge sie zalozyc, ze jest tego wiecej.
Twoje pociechy rosna, nawet nie wyobrazasz sobie jak szybko zaczna sie
poslugiwac komputerem i znajda sobie o mamie, tacie i babci takie rozne
posty...
pozdrawiam
Kasia

66. Data: 2006-04-18 15:04:38

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał
> z lenistwa to wiem na pewno

No to mamy powód Twojej niechęci do teściowej. Teściowa jest leniwa. A co na
to Twój ślubny?
Pantoflarz jakiś musi być, że Ci jeszcze karku nie sklepał za _takie_
podejście do swojej mamy :P

> Tu nie chodzi o kwestie materialną.

Ależ właśnie o to chodzi...
Żarcie nie jest istotą świąt. Święta są dokładnie takim samym dniem jak
każdy inny. Z tym tylko, że można się ze (prawie) wszystkimi w jednym
miejscu spotkać. Gdybyś zaznała kiedykolwiek w życiu głodu, to gwarantuję,
że nie przyszłoby Ci na myśl narzekać na jakiekolwiek jedzenie. Po prostu w
dupach (przepraszam, bo to może jest jednak kwestia ciąży) wam się
poprzewracało i tyle. Tu nie idzie o lenistwo teściowej, tu chodzi o ogólne
Twoje nastawienie do ludzi. No tak, ale zaraz się okaże, że nie mam/y prawa
oceniać...

> [...]
> innych
> ludzi. Sama jeżeli organizuje cokolwiem to daje z siebie wszystko by

OK. Podaj swoje świąteczne menu z ostatnich ośmiu lat - może o jakimś
ciekawym przepisie się dowiemy - takim nie-leniwym, który każda teściowa
potrafi zastosować.

M.

67. Data: 2006-04-18 15:23:41

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message

> Swoja droga to juz nie pierwszy raz pozwalasz sobie na krytyczne uwagi
> pod wzgledem tesciowej
> http://glinki.com/?l=s0agra
> i moge sie zalozyc, ze jest tego wiecej.

Bardzo ciekawa lektura....

68. Data: 2006-04-18 15:33:54

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Bardzo ciekawa lektura....

Miranko, no nie oceniaj tak pochopnie, przeciez nie znasz sytuacji :/
pozdrawiam
Kasia

69. Data: 2006-04-18 16:00:37

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miranko, no nie oceniaj tak pochopnie, przeciez nie znasz sytuacji :/

Nie, no skad? Jakze bym smiala?
Tak tylko sobie bezmyslnie czytam - bez wysnuwania jakichkolwiek wniosków.
Anka

70. Data: 2006-04-18 16:24:41

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naucz się gotować i zaproś teściową do siebie.......;-)))
Pozdrawiam. B.

przepisy Nigelli Lawson - gdzie?
drożdzowe bułeczki ziołowe
for sale: internetDotComs.com