Re: xxx w święta jeśc nie będę!!!!

From: "Maciej Muran" <m...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: xxx w święta jeśc nie będę!!!!
Date: Tue, 18 Apr 2006 17:04:38 +0200

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał
> z lenistwa to wiem na pewno

No to mamy powód Twojej niechęci do teściowej. Teściowa jest leniwa. A co na
to Twój ślubny?
Pantoflarz jakiś musi być, że Ci jeszcze karku nie sklepał za _takie_
podejście do swojej mamy :P

> Tu nie chodzi o kwestie materialną.

Ależ właśnie o to chodzi...
Żarcie nie jest istotą świąt. Święta są dokładnie takim samym dniem jak
każdy inny. Z tym tylko, że można się ze (prawie) wszystkimi w jednym
miejscu spotkać. Gdybyś zaznała kiedykolwiek w życiu głodu, to gwarantuję,
że nie przyszłoby Ci na myśl narzekać na jakiekolwiek jedzenie. Po prostu w
dupach (przepraszam, bo to może jest jednak kwestia ciąży) wam się
poprzewracało i tyle. Tu nie idzie o lenistwo teściowej, tu chodzi o ogólne
Twoje nastawienie do ludzi. No tak, ale zaraz się okaże, że nie mam/y prawa
oceniać...

> Jeżeli wiedziałabym że nie mają to bym
> jadła to co jest, ale w tym przypadku to akurat chodzi o lenistwo i
> dlatego
> narzekam. Nie toleruje lenistwa zwłaszcza jeżeli chodzi o ugoszczenie
> innych
> ludzi. Sama jeżeli organizuje cokolwiem to daje z siebie wszystko by
> goście u
> mnie czuli sie jak królowie

OK. Podaj swoje świąteczne menu z ostatnich ośmiu lat - może o jakimś
ciekawym przepisie się dowiemy - takim nie-leniwym, który każda teściowa
potrafi zastosować.

M.