Re: [z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra

Data: 2003-06-27 15:27:08
Temat: Re: [z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra
Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl>

Wprąciłem się, gdyż Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Moja też, a jak inaczej mogłaby brzmieć? Dla mnie w ogóle
> urażona duma jest średnim fundamentem relacji międzyludzkich i
> staram się unikać rozumowania w tych kategoriach. Natomiast
> szczerze mnie rozbawiło, że doktor Z.Boczek stanowczo i z
> oburzeniem odmówił poddania się kuracji, jaką wcześniej sam
> zalecił pacjentce :)

W ogóle nie odniosłaś się do moich argumentów użytych na wykazanie
różnic w obu tych sytuacjach (wzgarda podarunkiem vs. niespełniony
kaprys).
Dyskutujmy zatem :) Ty pozostawiłaś tamte argumenty bez echa, a
tutaj się z nich nadal śmiejesz.

Troszkę to takie nietentego.

--
Z poważaniem,