zaczerwienienia/złuszczenia na twarzy

1. Data: 2001-05-04 09:59:26

Temat: Re: zaczerwienienia/złuszczenia na twarzy
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E.Colanski" wrote:

> Mam pytanko: bliska mi kobieta (dwudziestoparoletnia) ma problemy z cerą
> na twarzy. Mianowicie co jakiś czas robią jej się na powiekach oraz nad
> i pod ustami czerwone plamy (powieki lekko puchną), po czym po 1-2
> dniach w tym miejscu łuszczy jej się skóra.

Ja mam tego typu problemy po grapefruitach i ich soku. Więc może jednak
alergia (zmiana klimatu powoduje czasem chwilowy zmiany reakcji - pobyt
na Krecie mógł tak zadziałać)

Katarzyna

2. Data: 2001-05-04 10:07:39

Temat: zaczerwienienia/złuszczenia na twarzy
Od: "E.Colanski" <e...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Była z tym u wielu dermatologów, robiła próby alergiczne, które nic
interesującego nie wykazały. Lekarz eksperymentując przepisał jej jakies
lekarstwa/maści, ale:
-trzeba z nim uważać bo może to zniszczyć wątrobę,
-nie jest nadzwyczajnie skuteczne.

Ma okresy, kiedy to wogóle nie występuje tj, nie ma ani opuchlizny ani
łuszczącej się skóry np. podczas zeszłorocznego pobytu na Krecie.
Ale stosunkowo często (choć nie cały czas) się to zdarza, gdy jesteśmy
na miejscu w Warszawie.

Co to może być?

Czy ktoś może polecić naprawdę bardzo dobrego dermatologa w Warszawie?

Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

pozdr
EC

3. Data: 2001-05-04 19:07:15

Temat: Odp: zaczerwienienia/złuszczenia na twarzy
Od: "Robert Wojciechowski" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Dziurka"

>pobyt na Krecie mógł tak zadziałać)

No nie, jak sie odchudzalem to pilem tylko sok grejfrutowy
i zadnych plam i obrzekow nie mialem

K ret

4. Data: 2001-05-05 22:27:07

Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
odpowiadam pod tym mailem bo nie ściągnełam oryginału:(
zdarzyło mi się parę razy coś takiego na jednym oku [i zawsze tym
samym]......początkowo myślałam że to uczulenie na jakiś krem lub wazelinę
bo to się zawsze zdarzało na następny dzień po wizycie u kosmetyczki.....po
rozmowie 2 razy z rzędu położyła mi waciki namoczone tylko wodą i to samo
miałam.....zaobserwowałam że zawsze u mnie miało to związek z
pogodą.....twarz rozgrzana.....a na dworzu wiał silny zimny
wiatr......objawy były na drugi dzień pomimo że przeszłam sie tylko 10-20
metrów z gabinetu do samochodu i nie stałąm np. kwadrans na
przystanku.....jesli było zimno ale bez wiatru to się nic nie
działo........przeanalizuj może taki własnie związek -rozgrzana twarz
gwałtownie wystawiona na [nawet krótkie] działanie zimnego
wiatru......jeśli nie znajdziesz takiej zależności u tej osoby no to
pozostaje lekarz.....
pozdro
alda

Katarzyna Dziurka napisał(a) w wiadomości: <3...@u...edu.pl>...

>Ja mam tego typu problemy po grapefruitach i ich soku. Więc może jednak
>alergia (zmiana klimatu powoduje czasem chwilowy zmiany reakcji - pobyt
>na Krecie mógł tak zadziałać)
>
>Katarzyna

skolioza
problemy na czczo