Re: zakładanie ogrodu, pomocy

Data: 2005-09-13 17:32:19
Temat: Re: zakładanie ogrodu, pomocy
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dg4pgg$5jq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Skup się na swej wydmie i powiedz lepiej,
> jak przedstawia się profil glebowy ?

Piach, piach i jeszcze raz piach:-(((a z dobrych info, znalazłam
osobnika płci meskiej, co to zajmuje sie ogrodami i oprócz radosnej info
"Pani, tam nic nie wyrosnie,a woda jak w gabke bedzie szła":-))

Ma podobny pomysl na ogród jak ja;-))hurrra, w koncu ktos, kto nie chce
mi zgładzac górek, dorabiac trawiniczka co do milimetra i robic
roslinnych "kupek" Zobaczymy, martwi mnie ukształtowanie terenu, mam
duze spadki i ogrom ziemi do nawiezienia;-(

Gosia