Re: zakup mieszkania - obecne kredyty - pogubiłem się

From: Adam Głaszcz <a...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zakup mieszkania - obecne kredyty - pogubiłem się
Date: Tue, 26 Apr 2005 18:14:45 +0200

Użytkownik "eSeLKer" <s...@o...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
news:d4lo9v$l4v$1@news.lublin.pl...

> Prosze bardzo entuzjaści GE :)
> 1) Bank w umowie wprowadził sobie opłate manipulacyjną za przekroczenie
> dopuszczalnego wskaźnika obciążenia nieruchomości kredytem w wysokości
> prawie 400 zł; na etapie wstępnych rozmów mnie o tym nie poinformowano
> 2) prowizja z tytułu nadpłaty kredytu ponad 10 tys. zł miała wynieść 2% od
> nadpłaconej kwoty. Spoko, tylko że w umowie okazało się że jest to 2% od
> całośći kredytu, czyli ponad 2000 zł doliczane do salda kredytu (!!!), a
> nie płacone jednorazowo. Czyli płaciłbym potem odsetki od tej prowizji :)
> [...]
A ja ze swojej strony dorzucę to że praktycznie jedynym kontaktem z nimi
jest infolinia (wysłałem 3 faksy w ciągu ponad miesiąca - pierwszy jakieś 3
miesiące temu i jeszcze nie doczekałem się odpowiedzi.
Jeżeli zmienia się oprocentowanie to przysyłają tylko nowy terminarz spłat
bez żadnej informacji w związku z czym zmieniło się oprocentowanie.
I jeszcze: w moim wypadku nie zauważyli że została wpisana hipoteka (dostali
odpis w połowie grudnia) i oprocentowanie zmieniło się dopiero po kilku
moich telefonach i faksach w połowie lutego bez żadnego przepraszam ani
niczego takiego.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"