From: "Jago" <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
References: <epdrmf$ekd$1@atena.e-wro.net>
Subject: Re: zakupy AGD w internecie - wątpliwości
Date: Fri, 26 Jan 2007 23:03:36 +0100
Lines: 27
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
NNTP-Posting-Host: 217.113.230.156
Message-ID: <45ba7ab8$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1169849016 217.113.230.156 (26 Jan 2007 23:03:36 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: cdrom
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
ome.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:85273
Ukryj nagłówki
"Farfotzel" <f...@g...pl> wrote in message
news:epdrmf$ekd$1@atena.e-wro.net...
> Witam ponownie grupowiczów,
>
> Chce dokonac dosyć powaznych zakupów jeśli chodzi o AGD (sprzęt do
> zabudowy do tworzacej się własnie kuchni).
> jakie macie doświadczenia... (pozytywne/negatywne)
Witam! Ja przez internet kupuje juz prawie wszystko lacznie z samochodem
:-)). Kupowalam lodowke w "Zaglu". Moge polecic, super obsluga, taniej o
jakies 15-20% wiec sporo. Na dodatek wzielismy ja na raty. Sa dwie ew.
upierdliwosci: sprzet trudno wybrac ogladajac na zdjeciach w necie wiec
trzeba najpierw pofatygowac sie do sklepow, wybrac i dopiero zamawiac,
druga: zeby podpisac umowe kredytowa musialam pojechac do przedstawicielstwa
"Zagla". To wszystkie minusy. Lodowka przyjechala zgodnie z umowa, pieknie
zapakowana, kurier wniosl, ale nie podlanczal bo nie chcielismy. Po jakims
czasie - ok. 2 tygodnie zauwazylam ze jedna szuflada ma lekkie pekniecie w
rogu, na oko niezauwazalne. Zadzwonilam do sprzedawcy, opisalam o ktory
element mi chodzi, pan powiedzial ze jutro wysla a ja mam przy kurierze
przepakowac, wyjac nowa a zapakowac ta uszkodzona i to wszystko idzie na ich
koszt. Bylam pod wrazeniem bo teoretycznie powinnismy rozpakowac sprzet przy
kurierze i ew. reklamowac od razu. Po jakims czasie to oni mogli takiej
reklamacji po prostu nie uznac a nie bylo z tym zadnego problemu. Gratis
przyslali mi dodatkowe foremki do lodu o ktore przy okazji poprosilam (!).
Milo i bezproblemowo, naprawde moge polecic.
Pozdrawiam!
|