zakupy AGD w internecie - wątpliwości

1. Data: 2007-01-26 21:26:37

Temat: zakupy AGD w internecie - wątpliwości
Od: "Farfotzel" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie grupowiczów,

Chce dokonac dosyć powaznych zakupów jeśli chodzi o AGD (sprzęt do zabudowy
do tworzacej się własnie kuchni).
Porównując ceny w sklepach internetowych zauwazyc mozna znaczna róznice w
stosunku do tych sklepów co to one nie dla idiotów itp.

Zastanawia mnie jednak "pewnośc" zakupu w takim sklepie netowym...
jakie macie doświadczenia... (pozytywne/negatywne)

Czy którys ze sklepów szczególnie polecacie/odradzacie?
(dodam tylko, ze wybrana przeze mnie konfiguracja najtaniej wychodzi w
AGDExpert)

Co do płatności to ufac i przelewem czy dopiero kurierowi przy odbiorze
(minimalnie wiekszy koszt)

Poprzedni wątek wzbudził lekki ruch, więc i teraz licze na pomoc

pozdrawiam
Farfotzel

2. Data: 2007-01-26 22:03:36

Temat: Re: zakupy AGD w internecie - wątpliwości
Od: "Jago" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Farfotzel" <f...@g...pl> wrote in message
> Witam ponownie grupowiczów,
>
> Chce dokonac dosyć powaznych zakupów jeśli chodzi o AGD (sprzęt do
> zabudowy do tworzacej się własnie kuchni).
> jakie macie doświadczenia... (pozytywne/negatywne)

Witam! Ja przez internet kupuje juz prawie wszystko lacznie z samochodem
:-)). Kupowalam lodowke w "Zaglu". Moge polecic, super obsluga, taniej o
jakies 15-20% wiec sporo. Na dodatek wzielismy ja na raty. Sa dwie ew.
upierdliwosci: sprzet trudno wybrac ogladajac na zdjeciach w necie wiec
trzeba najpierw pofatygowac sie do sklepow, wybrac i dopiero zamawiac,
druga: zeby podpisac umowe kredytowa musialam pojechac do przedstawicielstwa
"Zagla". To wszystkie minusy. Lodowka przyjechala zgodnie z umowa, pieknie
zapakowana, kurier wniosl, ale nie podlanczal bo nie chcielismy. Po jakims
czasie - ok. 2 tygodnie zauwazylam ze jedna szuflada ma lekkie pekniecie w
rogu, na oko niezauwazalne. Zadzwonilam do sprzedawcy, opisalam o ktory
element mi chodzi, pan powiedzial ze jutro wysla a ja mam przy kurierze
przepakowac, wyjac nowa a zapakowac ta uszkodzona i to wszystko idzie na ich
koszt. Bylam pod wrazeniem bo teoretycznie powinnismy rozpakowac sprzet przy
kurierze i ew. reklamowac od razu. Po jakims czasie to oni mogli takiej
reklamacji po prostu nie uznac a nie bylo z tym zadnego problemu. Gratis
przyslali mi dodatkowe foremki do lodu o ktore przy okazji poprosilam (!).
Milo i bezproblemowo, naprawde moge polecic.
Pozdrawiam!

3. Data: 2007-01-26 22:06:39

Od: "news.aster.pl" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Farfotzel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (minimalnie wiekszy koszt)
>
> Poprzedni wątek wzbudził lekki ruch, więc i teraz licze na pomoc

kilka miesiecy temu urzadzalam kuchnie i robilam zakupy sprzetu do zabudowy,
w moim przypadku (zmywarka, kuchenka mikrof., plyta gazowa, okap)
bezkonkurencyjny cenowo okazal sie sklep http://www.maximedia.pl/ i moge go
polecic - dobry kontakt, terminowa szybka dostawa, placilam gotowka przy
odbiorze

pozdrawiam
monika

4. Data: 2007-01-26 22:24:18

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupowalem w positivo.pl podobny zestaw.
Plyta, piekarnik, okap, zmywarka, wszystko boscha.
Wyszlo 1500 zl taniej niz w MM.
Z dostawa zaskoczyli mnie dosyc mocno, bo rano zamowilem a wieczorem byl
kurier :)

--
Spotkalam kiedys przez przypadek Czlowieka wzburzonego nader
Gniewny, zaczepny szedl ulica, Postawe przybral wojownicza

5. Data: 2007-01-27 07:59:48

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Milo i bezproblemowo, naprawde moge polecic.
> Pozdrawiam!

Jaki to sklep? Bo sa dwa zagle:-)
http://www.e-zagiel.pl/
http://www.sklep.zagiel.pl/

6. Data: 2007-01-27 15:33:02

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Porównując ceny w sklepach internetowych zauwazyc mozna znaczna róznice w
> stosunku do tych sklepów co to one nie dla idiotów itp.

Merkury z Łęczycy. Kupowałem już dwie rzeczy. Płatność przy odbiorze, do
Łodzi transport był gratis.

7. Data: 2007-01-27 15:33:36

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, zapomniałem o linku http://www.rtvagd.sklep.pl/

8. Data: 2007-01-27 17:57:57

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:26, "Farfotzel" <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> Porównując ceny w sklepach internetowych zauwazyc mozna znaczna róznice w
> stosunku do tych sklepów co to one nie dla idiotów itp.

Mnie jak na razie dobrze sprawdza się domar-bydgoszcz.
3 czy cztery zakupy (lodówka teściów była w grudniu). Poza szalonymi
kurierami (propozycja przyjazdu z towarem o 11 wieczorem, albo 6 rano)
calkiem sprawnie, a z poważnych plusów sprzeddali mi kuchnię która
jest niedostępna w sklepach (model tylko dla firm od urządzania
wnętrz), a lodówkę mieli droższą niż konkurencyjne sklepy
internetrowe, ale bez problemu dostałem rabat (100 zł, przy cenie
1300).

--
ZZ@private

9. Data: 2007-01-28 18:56:11

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupowałem w Hoopli i w InterAV. W obu przypadkach 100% zadowolenia.
Płatność przy odbiorze. Kurier pomógł wnieść sprzęt. Do tego ceny
zauważalnie niższe niż np. RTV EuroAGD. Następne zakupy też zrobię w
sklepie internetowym

G.

10. Data: 2007-01-29 07:12:18

Od: jarro69 <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

odradzam hoople - wyjątkowa amartoszczyzna i niekompetencja

Halogeny - 12 czy 230v - oraz sprawa pewnej rury z gazem...
Jaka wiertarka lub wkrętarka akumulatorowa
Palenie w piecu CO - pomocy
Malowanie mebli sosnowych?
Czyszczenie starych ram okiennych, aluminiowych.