zakupy a zdrowy rozsądek

21. Data: 2007-11-06 12:51:20

Temat: Re: zakupy a zdrowy rozsądek
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie nie! Kiedy pracowałam, z lżejszym sercem mogłam sobie pozwolić na to
> czy tamto. Teraz własnie z tego powodu, że ja nie pracuję, jest gorzej. Mam
> wyrzuty, że tracę kasę, nie mam dość i na dodatek nie zarabiam ;(

no ale wtedy to Cie nie bylo stac na luksus, wiec nie za bardzo moglas sobie
pozwolic na to czy tamto

i.

22. Data: 2007-11-06 13:18:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Poruszyłas problemik tzw bazy, to sie podpinam, wybacz. Po prostu śmieję
> sie do rozpuku z naiwności kobiet, co to MUSZĄ z bazą. Pod podkład.

Dostałam raz próbkę bazy pod podkład z Sephory. Użyłam, na to nałożyłam
podkład i zaczął się strasznie kulkować/łuszczyć. Nie wiem, o co chodzi
z tymi bazami...

Pozdrawiam
Ewa

23. Data: 2007-11-06 13:18:53

Temat: Re: bylo: zakupy a zdrowy rozsądek, jest: baza
Od: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> ale np. przed wyjsciem do pracy nakladalam za kazdym razem. Co to daje?
> Otoz sa podklady i podklady. Jedne trzymaja sie lepiej, inne gorzej,
> jedne rozsmarowuja sie fajnie, inne juz nie. Baza pokrywa twarz
> cieniutka satynowa powloka (wybacz okreslenie "satynowa", nie mam
> pojecia, jak nazwac to inaczej), dzieki ktorej podklad
[...]

Któregoś dnia odkryjesz, że istnieją kremy z silikonami i zrozumiesz,
dlaczego niektóre z nas gwiżdżą na bazy pod podkład :->

a.

24. Data: 2007-11-06 13:20:31

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka wrote:
> Hej,
>
> jak to jest u Was?
> macie jakis limit miesięczny przeznaczony na zakupy 'babskich
> niepotrzebnych potrzeb"?
> i czy kiedyś jest koniec tych potrzeb? bo ja im wiecej mam, tym wiecej
> potrzebuje... (perfum, kosmetyków, ciuchów)

Nie jesteś sama :)
Ja teraz najbardziej potrzebuję szaf, szafek, szafeczek. Niestety poza
potrzebą nabywania pierdół mam jeszcze jedną wadę, którą jest brak zdolności
pozbywania się pierdół :(
Pozdrawiam
Teli.

25. Data: 2007-11-06 13:22:52

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> z biegem lat kosmetykow ilosc sie zmniejsza.

No jasne, jak ja bym nie liczyła "kufra" to też mogłabym ustawić na jednej
półce :)
Pozdrawiam
Teli.

26. Data: 2007-11-06 13:25:31

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga wrote:
> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Malowanie się to element dbania o siebie, troski, trochę odbicie
> poczucia własnej wartości.
> Z psychologicznego punktu widzenia kobiety które umiejętnie o siebie
> dbają maja odpowiednie poczucie własnej wartości.
> Jesli jakaś pani nie dba wcale - to może być pewien sygnał, że cos
> "jest" z jej poczuciem własnej wartości.
> I odwrotnie - jesli dba za bardzo (góra kosmetyków, ilość a nie
> jakość, gromadzenie, zbytnie przykładanie wagi do wyglądu) - też
> należałoby zastanowić się, z czego to wynika. Co to ma zastąpić.

Ja czasami się maluje, czasami w ogóle - to zależy od ilości wolnego czasu i
okoliczności. Nie ubierałabym tego w psychologiczne uwarunkowania.
Pozdrawiam
Teli.

27. Data: 2007-11-06 13:26:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska napisał(a):
> Któregoś dnia odkryjesz, że istnieją kremy z silikonami i zrozumiesz,
> dlaczego niektóre z nas gwiżdżą na bazy pod podkład :->

Byc moze tak bedzie. Nie czuje potrzeby posiadania bazy. Mam
sprezetowana, to fajnie. Skonczy sie, to trudno :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

28. Data: 2007-11-06 13:27:05

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> Użytkownik "miszka" <e...@...lodz.pl> napisał w wiadomości

> Rozrzutnawo. Ponieważ jednak żadne dzieci z tego powodu głodne nie
> chodzą, rachunki są płacone w terminie, długów nie mam, coś tam się
> odkłada - mam to gdzieś.

> Próbowałam kiedyś ograniczać zakupy perfumowe (flaszka miesięcznie
> albo flaszka out/flaszka in), ale tylko mnie to frustrowało, więc
> dałam sobie spokój z narzucaniem ograniczeń, których i tak nie
> przestrzegam, a tak w ogóle, to mogę przestać w każdej chwili, nie?
> ;->>

Tak tylko potem znów pora roku się zmienia i trzeba szafę uzupełnić ;)
Pozdrawiam
Teli.

29. Data: 2007-11-06 13:28:24

Od: "miszka" <e...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no ale wtedy to Cie nie bylo stac na luksus, wiec nie za bardzo moglas
> sobie
> pozwolic na to czy tamto
>
> i.

Wtedy nas oboje nie bylo stac, bo pracowalismy i mieszkalismy w Polsce
Teraz jest inaczej i mimo, że ja nie pracuje, niczego nam nie brakuje..

miszka

30. Data: 2007-11-06 13:36:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska pisze:

> Któregoś dnia odkryjesz, że istnieją kremy z silikonami i zrozumiesz,

Jakie to są kremy na przykład?

Pozdrawiam
Ewa

The Body Shop we Wroclawiu