Re: żaluzje czy rolety?

From: "Anka P." <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: żaluzje czy rolety?
Date: Sat, 15 Nov 2008 21:28:45 +0100

jQ pisze:

Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie z tematu, to ja polecam żaluzje.
W poprzednim mieszkaniu miałam. Teraz też mam w każdym oknie. Bardzo
sobie chwalę i nie widzę minusów. Nawet to kurzenie się nie jest takie
uciążliwe. Wystarczy raz na jakiś czas przetrzeć, kiedy są zamknięte i
wystarczy.

> Co do sypialni: skrz6ydło okna ma jakieś 135 (wys) na 138 (szer) cm. czy
> do takiego okna da się zamontować żaluzję drewnianą, tak, by była
> mocowana do okna, a nie do otworu okiennego, tak jak roleta. Kiedyś
> pytałem w jednym sklepie specjalizującym się w roletach drewnianych to
> powiedzieli mi, że byłaby za ciężka. Prawda to?

Czy to skrzydło faktycznie ma 138 cm szerokości?
Ja mam żaluzje drewniane zamontowane bezpośrednio do okna, m.in. do
dużego okna balkonowego. Jedno skrzydło ma 70 cm szerokości i 220 cm
wysokości. Trzymają się świetnie, a też są ciężkie dosyć.
Może jeśli już zdecydujesz się na konkretne rozwiązanie, warto byłoby
umowić się z kimś na pomiar i wtedy on Ci doradzi co z tymi żaluzjami
drewnianymi, ale patrząc na własne okno to jakiś kit z tym ciężarem.

Anka P.