zamarzniete piwo

11. Data: 2011-02-28 17:34:32

Temat: Re: zamarzniete piwo
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Fortuna" <f...@p...pole.Reply-To.pl> wrote in message
news:ikg7r7$ur0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> który zatonął w pierwszej połowie XIX wieku. Z wraku wyciągają 160

"prawdopodobnie nadal żywymi bakteriami drożdży piwnych"
- no jak te nakterie tyle przeżyły, to muszą być nieźle nawalone :)

(no a samo piwo skonsumowane)

12. Data: 2011-03-01 12:33:27

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 16:48, Krzysztof Tabaczyński pisze:
> To podpowiedzcie, gdzie w Tychach jest sklep z takimi piwami?

Duuuzy market
- albo maja troche tego na regalach
- albo w galerii maja sklepik ze "zdrowa zywnoscia" (takie kielbasy
ekologiczne, mąka ze zborza,... ) tam w lodowce zawsze znajdziesz cos
ciekawego

Pozdro

Maseł

13. Data: 2011-03-01 13:53:56

Od: "ML" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tychy, Biblioteczna, Alko Sklep
Tychy, Żwakowska 13 b, Promil

http://www.browar.biz/forum/showthread.php?t=83492&p
age=3
ML

14. Data: 2011-03-01 14:01:14

Od: "ML" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://browar.biz/forum/showthread.php?t=85785

15. Data: 2011-03-01 16:18:11

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł expressed precisely :

> Duuuzy market
> - albo maja troche tego na regalach
I tu jest problem - niepasteryzowene zalegające na pólkach to nie
rewelacja ;-), a zalega bo jednak supermarket nastawiony jest na inny
"target"

> - albo w galerii maja sklepik ze "zdrowa zywnoscia" (takie kielbasy
> ekologiczne, mąka ze zborza,... ) tam w lodowce zawsze znajdziesz cos
> ciekawego

Preferowałby jednak sklepy z "piwem regionalnym".
Sklepy z tzw zdrową żywnością mają wywindowane ceny niewspólmiernie do
jakości/kosztów.
Przykład - Ciechan w łódzkim sklepie na Pomorskiej ok. 2,6 zł
Ten sam Ciechan w "zdrowej żywności" w Manufakturze 5,6 zł
:-)

> Pozdro
>
> Maseł

Pozdrawiam Witek

16. Data: 2011-03-01 19:19:39

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> [...]
> - albo w galerii maja sklepik ze "zdrowa zywnoscia" (takie kielbasy
> ekologiczne, mąka ze zborza,... ) tam w lodowce zawsze znajdziesz cos

Tesco?!

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

17. Data: 2011-03-03 08:52:07

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przykład - Ciechan w łódzkim sklepie na Pomorskiej ok. 2,6 zł
> Ten sam Ciechan w "zdrowej żywności" w Manufakturze 5,6 zł

Tychy niedaleko Gliwic, w Gliwicach na ulicy Krupniczej jest sklepik w
ktorym jest okolo... 30? moze i wiecej gatunkow piwa. Miedzy innymi z malych
browarow tez. Niedogodnoscia jest to ze 90% z nich jest w zwrotnych
butelkach.

18. Data: 2011-03-03 12:36:49

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek explained :
> [...]

> jest okolo... 30? moze i wiecej gatunkow piwa. Miedzy innymi z malych
> browarow tez. Niedogodnoscia jest to ze 90% z nich jest w zwrotnych

Zaraz niedogodnością ;-)
Ja mam skrzyneczkę, do której odkładam i raz na jakiś czas jadę
wymienić te puste na napełnione ;-)
Witek

19. Data: 2011-03-03 13:45:54

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Misiek explained :

> Zaraz niedogodnością ;-)
> Ja mam skrzyneczkę, do której odkładam i raz na jakiś czas jadę wymienić
> te puste na napełnione ;-)
> Witek

Ceny? Wydaje mi sie ze umiarkowane - od 2-ch z groszami (bączki) do nawet 9
zeta za politrowa.
Samych "bączków" jest.. a chyba z dziesiec gatunkow... Sporo
niepasteryzowanych, pare ciemnych, pare pszenicznych. Ale to trzeba zobaczyc
po prostu.
Kupic, sprobowac...
Gliwice, Krupnicza 7, sklep nazywa sie Tabakiera
pisza o nim nawet na jednej z grup duskusyjnych :-)

"... piwa z Ciechanowa, z Witnicy, Kormorana, Komesa, Fortunę, Łomżę. Do
tego w lodówce mignęło mi Noteckie. Ceny całkiem niezłe jak na ścisłe
centrum. Za Lubuskie dałem 2,70, a za Orkiszowe 4,50 (+kaucja 0,50)..."
"...Konstancin jest już reprezentowany przez 5 różnych piw(żytniego niestety
brakowało). Dodatkowo pojawiły się nałęczowskie z Jagiełły..."
"...asortyment się powiększa, jest Konstancin, Izerskie i Walońskie,
widziałem też Core ..."
"....Przez moment był tez Lwówek (hurra!!), ale szybko się rozszedł.W
zeszłym tygodniu był dostępny wspomniany Gniewosz i Grybów, ponadto Czarnków
(sztandarowe wyroby + Izerskie i Walońskie) i trochę Ciechana (Wyborny,
Pszeniczny i Miodowy), Kormoran, Fortuna. .."
"...Z nowości pojawiło się Raciborskie,Maciejowe i Porter z Ciechanowa oraz
Celtyckie z datą 24.09.10 jest też sporo niemieckich piw w cenach od 6 zł
wzwyż...."
"...Sklep rozwija się bardzo dynamicznie jeżeli chodzi o asortyment piwny,
pojawiło się trochę piw ze wschodu, Ukraina, Litwa Rosja (m.in Staryj
Mielnik w charakterystycznych bączkach pojemności 0,5 l), jest kilka Belgów,
Niemców i dużo naszych jak Amber Naturalny, Podpiwek Warmiński...i jak wyżej
w postach.
Właściciel mówił że w najbliższym czasie ma dostawić dodatkową półkę na piwa
(już trzecią). ..."

http://www.browar.biz/forum/showthread.php?t=87973

Inny sklep w Gliwicach:
Gliwice, Odrowążów 101 I, Sklep Olo

a.. Ciechan, Miodowe (4,20 zł)
b.. Perła - Lublin, Export (2,40 zł)
c.. Černá Hora, Kvasar (3,80 zł)
d.. Černá Hora, Granát (3,30 zł)
e.. Černá Hora, Pater 11° (3,10 zł)
f.. Černá Hora, Moravské Sklepní (3,00 zł)
g.. Černá Hora, Modra Luna (4,50 zł)
h.. Czarnków, Eire Noteckie (2,30 zł)
i.. Czarnków, Noteckie Niepasteryzowane (2,20 zł)
j.. Czarnków, Noteckie (2,20 zł)
k.. Kormoran, Irish Beer (3,55 zł)
l.. Kormoran, Wiśnia w Piwie (4,00 zł)
m.. Kormoran, Warmiak (3,75 zł)
n.. Kormoran, Świeże / Mazur(y) Niepasteryzowane (3,55 zł)
o.. Kormoran, Premium Niepasteryzowane (3,20 zł)
p.. Łomża, Export (2,45 zł)
q.. Budějovický Budvar, Světlý ležák 12 (3,80 zł)
r.. Amber, Koźlak (5,70 zł)
s.. Fortuna, Srebrny Smok (2,85 zł)
t.. Fortuna, Czerwony Smok (3,20 zł)
u.. Fortuna, Czarny Smok (3,20 zł)
v.. Fortuna, Złoty Smok (2,90 zł)
w.. Fortuna, Czarne (3,90 zł)
x.. Fortuna, Czarne Miodowe (3,90 zł)
http://www.browar.biz/forum/showthread.php?t=84627&p
age=2

a tu stronka "tabakiery"
http://www.sklepytabakiera.pl/

20. Data: 2011-03-04 19:54:30

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozostawilem na noc piwo w aucie, w butelce; w nocy bylo -15 stopni;
mozna je jeszcze wypic czy lepiej od razu wywalić bo inaczej sracz.... i
stoperan?

I nie wywaliło Ci kapsli???

Jak nie wywaliło, to pij na zdrowie, jak wywaliło - to do kuchennych wyrobów
(mięcho w piwie) lub do grzańca dla żony/teściowej się nada.

D.

Pytanie do technologa(ow) zywnosci
KOMU, KOMU, BO IDE DO DOMU!!!
fasolka z szybkowaru?
jakiś serwis do oceny produktów żywnościowych?
Ciasto jogurtowe