percepcja

1. Data: 2001-09-28 19:25:57

Temat: percepcja
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Grupo
Proponuję zabawę:
wyobraź sobie rozmowę, kontekst nieistotny; nagle pada zdanie będące
analogią; wybierz jedno lub oba z poniższych i

nie czytając (by się nie zasugerować) postów pozostałych grupowiczów!

opisz swoje odczucie, wyobrażenie, zrozumienie, obraz, jakiekolwiek
skojarzenie, byle własne; dopiero potem przeczytaj pozostałe
odpowiedzi; przypuszczam że zabawa może być wyśmienita;

1. MIASTO BEZ ULIC
2. ZAMEK BEZ DRZWI

przyjemności życzę
Mania

1. Data: 2001-09-28 19:26:52

Temat: miasto bez ulic
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ścieżka 1

1. Data: 2001-09-28 19:27:24

Temat: zamek bez drzwi
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ścieżka 2

1. Data: 2001-09-28 19:41:45

Temat: Re: miasto bez ulic
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <
> ścieżka 1

Mania, ja nie ma czasu na zabawy teraz akurat :(
a poza tym nie potrafie sobie wyobrazic miasta bez ulic,
a juz mysle i mysle...
o! mam: ze scieżkami?
e, nie, tosie nie liczy - zasugerowałem sie Twoja podpowiedzią.. :(

pozdr.

ps. jak to jest test na inteligencje to jeszcze pomysle i sie dopisze,
ale nie predko..(
M.

cholera nie daje mi to spokoju,
jak to miasto bez ulic, że niby co?
ze kamienice stoją jedna przy drugiej,
przed trzecia, a za czwartą?
jak bez ulic to nie miasto, to juz domów może nie być,
ale ulice? sama to wymysliłaś? masz wyobraznie człowieku...
Marsel

1. Data: 2001-09-28 19:44:55

Temat: Re: zamek bez drzwi
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania"

no to jest akurat proste i nie trzeba wyobrażni
mam taki w szufladzie, ale nie mam czasu go założyć.

Tobie pewnie nie o to jednak chodziło.
Ale ja nie jestem od pisania bajek.
I nie mam czasu.
pa.
Marsel

ps. TO PO CO się w ogóle odzywam..

1. Data: 2001-09-28 20:29:29

Temat: Odp: percepcja
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przed snem rzeczywiscie dobra zabawa.
Skojarzenie ze zdaniem 1:
dwoch mezczyzna rozmawia o roznych problemach, a sa to gliniarze; jak uporac
sie w przyszlosci z problemem narkotykow - stworzyc miasta bez ulic.
Skojarzenie ze zdaniem 2:
mlodzi ludzie na ulicy rozmawiaja po wyjsciu z kina o temacie przewodnim
filmu, wymieniaja swoje wrazenia, wsrod ktorych opisuja glowne miejsce
akcji.
Zdrowka, Homer
Użytkownik Mania <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p2j2l$on7$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-28 20:33:13

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Mania <c...@w...pl> pisze:
> ścieżka 2
Dobra :).
Forteca trudna do zdobycia.
Ale jednak możliwa :).
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-28 20:49:06

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Ja, CHANI <c...@c...org> napisałam:
> Dobra :).
> Forteca trudna do zdobycia.
> Ale jednak możliwa :).

Ups, doczytałam, że to miała być analogia.
No to poprawiam się :).

Dwie kobiety rozmawiają o facetach trudnych
do zdobycia - że są jak zamki bez drzwi.
Nie wiadomo, jak dotrzeć do środka :).

--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-28 21:05:16

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Mania <c...@w...pl> pisze:

[A w ogóle to fajna zabawa :))]

> ścieżka 1

Dawno dawno temu, a może całkiem niedawno, daleko, a może
zupełnie blisko dwie piętnastolatki rozmawiały sobie tak:

- Wiesz co ? Czytałam w "Focusie", że niedługo powstanie
system telefonii bezprzewodowej. Będziesz przy sobie
nosić telefon i każdy będzie mógł do Ciebie zadzwonić,
gdziekolwiek się nie pojawisz.

- Pier***elisz!?
- Nie, mówię prawdę!
- Eeeee to niemożliwe. To tak, jakby samochody miały jeździć
po mieście bez ulic.

--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-29 08:54:59

Temat: Re: percepcja
Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Mania <c...@w...pl> naskrobal:
> 1. MIASTO BEZ ULIC

a) Co za idiota zlikwidowal ostatnia ulice w tym miescie ?
Juz tylko tramwajami i metrem mozemy sie poruszac...
No i oczywiscie na rowerze i pieszo.
Teraz juz przeciez nie zdaze do pracy!

b) Jest rok 2150. W koncu zburzyli ostatnia ulice w tym miescie.
Juz teraz jedynym srodkiem komunikacji sa nasze latajace samochody.
Kto by tam kiedys pomyslal, ze kiedys czlowiek nie bedzie potrzebowal ulic.

> 2. ZAMEK BEZ DRZWI

- Panie Hrabio! Stala sie tragedia! Zbudowalismy zamek!
- No to swietnie Janie. Nie widze w tym zadnej tragedii.
- Niestety budowniczy zapomnieli o drzwiach i oknach!

A w ramach zabawy przytocze slynne powiedzenie mojego nauczyciela od
rysunku:

3. Drzwi do lasu.

--
,,ja wierze, ze to co robie ma sens..
bo czasem lepiej odejsc od zmyslow, by nie zwariowac''

skreslone przez cenzure
Reklama
rozwod
KOMUNIKAT SPECJALNY