zapalenie prostaty

1. Data: 2007-02-13 18:45:33

Temat: zapalenie prostaty
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat...i zapalenie prostaty. Na szczęście lekkie. Urolog po zrobieniu
USG i wyeliminowaniu skrętu jądra (było takie podejrzenie, bo w jednym z
jąder odczuwam lekki ból) zbadał prostatę (w sposób wiadomy...) i
stwierdził, że jest rozmiękczona. Przepisał mi na Nolicin na 10 dni.

Mam pytanie - czy to prawdopodobnie jest tylko prostata, jeśli boli mnie
jedynie jedno jądro (ból promieniuje również na nogę)? Czemu ból jest
jednostronny?

2. Data: 2007-02-14 16:07:52

Temat: Re: zapalenie prostaty
Od: LUKY <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> [...]
>
> Mam pytanie - czy to prawdopodobnie jest tylko prostata, jeśli boli mnie
> jedynie jedno jądro (ból promieniuje również na nogę)? Czemu ból jest

Z własnego doświadczenia wiem że jeżeli to jest zapalenie prostaty... to
NIEFAJNIE dla ciebie, u mnie lekarz to stwierdził miesiąc temu od tej
pory brałem przez 5 tygodni różne antybiotyki (niolicin też) i sytuacja
dopiero się zmieniła po ich moim dobrowolnym porzuceniu(zaczeły mi
szkodzić na żołądek i łapały mnie bóle brzucha i mdłości)

Ta choroba jest na tyle wredna że spektrum objawów jest bardzo szerokie,
u ciebie są problemy z jądrami i nie ma w tym nic dziwnego, ja mam
problemy mikcyjne, czytałem mnóstwo o tej chorobie i ludziska mają też
problemy m.in z bólami w okolicach krzyża, zaburzeniami seksualnymi,
zakuciami kroczu, krwi w spermie itd itd. wiec u ciebie może ta choroba
się objawiać w taki sposób a nie inny, takie jest moje zdanie.

podrazenienia po goleniu
TSH
Tarczyca?
wypadek na nartach
UKG + kardiolog - gdzie? (Katowice/Śląsk)