zaparcia :(

11. Data: 2005-05-21 22:38:30

Temat: Re: zaparcia :(
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Kup sobe troche śliwek suszonych, ugotuj pyszny kompocik ( jak mało
> śliwek, to mało wody), który możesz nawet posłodzić. Pij kompocik i jedz
> śliweczki. Niedługo do toalety się udasz :-)

nie zapomnij popić zsiadłym mleczkiem i zagryść ogóreczkiem kiszonym *LOL*

--
best regards,
scream (at)w.pl

12. Data: 2005-05-22 07:44:34

Od: klawy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2005 21:03:20 +0200, Dorcia napisał(a):

> od jakiegoś czasu męczą mnie strasznie zaparcia. Moge nie
> odwiedzać łazienki nawet 3 dni:( co jest najlepsze na pozbycie sie tych
> dolegliwosci? Czy moze to byc oznaka jakis groznych chorob? dodam ze nie mam
> nawet 20 lat...

Proponuje seks analny. Dobrze przeczyści i udrożni co 3ba. :]
Oczywiście wcześniej lewatywka lub prezerwatywa na wacka co by się nie
ufajdał.

Ps. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać.

--
Wejdź i zobacz
http://www.searchengines.pl/netykieta.php3

13. Data: 2005-05-22 07:55:44

Od: "Gabriel" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje seks analny. Dobrze przeczyści i udrożni co 3ba. :]
> Oczywiście wcześniej lewatywka lub prezerwatywa na wacka co by się nie
> ufajdał.

Tobie mowisz pomaga?

> Ps. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać.

Przed napisaniem czy po ?:]

14. Data: 2005-05-22 08:45:03

Od: "Michał" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorcia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dorcia
>
> Dorcia, 3 dni!? Uważasz, że to już jest stan alarmowy? To lekkie zabużenia
w oddawaniu stolca, a wytłumaczenie masz oczywiście, matury!
Znam ludzi, którzy czekają na wizytę w łazience 5-6 dni i to jeszcze muszą
sobie czymś pomagać! A i zdarzają się przypadki, że ten czas oczekiwania
wydłuża się do tygodnia... To są prawdziwe zaparcia!

15. Data: 2005-05-23 05:34:59

Od: firma mm <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorcia wrote:
> [...]
> dolegliwosci? Czy moze to byc oznaka jakis groznych chorob? dodam ze nie mam

wystraczy łyżkę śmietany dziennie i możesz jeść co chcesz

16. Data: 2005-05-23 06:55:38

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam oprócz zmiany diety jeść morele suszone. Są smaczne i działają
baaardzo skutecznie. Dodatkowo maślanka min 1/2 litra dziennie.
Jack

17. Data: 2005-05-23 06:56:41

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 May 2005 21:03:20 +0200, na pl.sci.medycyna, Dorcia napisał(a):

> [...]
> dolegliwosci? Czy moze to byc oznaka jakis groznych chorob? dodam ze nie mam

Proponuję Gienadij Małachow "Oczyszcznie organizmu". Tam się dowiesz co
zrobić aby klocki wychodziły gładko i nawet niebrudziły tyłka :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

18. Data: 2005-05-23 11:18:07

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

Witam,

Trapeziku kochany, a masz tą książkę może na kompie? Od jakiegoś czasu
zbieram literaturę i mam zamiar poszaleć. Za sobą mam kilka głodówek -
najdłuższą 10-dniową, ale robione były raczej na czuja. Jeśli masz jakieś
ciekawe materiały na kompie, to byłabym ci bardzo wdzięczna. Niech żyje
głodówka - lekarstwo na prawie wszystko.

Pozdrawiam,
Akulka

19. Data: 2005-05-23 13:09:41

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 May 2005 13:18:07 +0200, na pl.sci.medycyna, Akulka napisał(a):

> Trapeziku kochany, a masz tą książkę może na kompie?

Oj niestety, mam tylko analogowo.

> Niech żyje
> głodówka - lekarstwo na prawie wszystko.

No tak, ale w żadnym wypadku robiona "na czuja". Ja zanim zrobiłem
tygodniową, to przeczytałem całą książkę Małachowa o głodówce, kilka razy
wracając do ważniejszych fragmentów. Szczególnie szczupłe osoby powinny być
ostrożne.

20. Data: 2005-05-23 15:31:11

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniową, to przeczytałem całą książkę Małachowa o głodówce, kilka razy
> wracając do ważniejszych fragmentów. Szczególnie szczupłe osoby powinny

EEE, to mnie tu nic nie grozi z tej strony - na zabidzoną nie wyglądam:D;P.
Jedynie nie mogę się jakość przekonać do konieczności lewatyw, o ile
fizycznie jestem w stanie to zrobić, o tyle mam barierę psychiczną przed
wykonaniem tej czynności. Dlatego ratowałam się gorzką solą kupowaną w
aptece - przeczyszczenie było, ale mam pewne obawy:
A) czy przyjmując ten specyfik nadal jestem na głodówce absolutnej,
B) czy żołądek, który przyjmuje tylko wodę nie uszkodzi swoich śluzówek pod
wpływem owej soli gorzkiej, przyjmowanej bądź co bądź, na pusty żołądek
C) czy co 2-3 dni wystarczy tak się oczyszczać, bo picie tego czegoś do
najprzyjemniejszych nie należy

Mam zamiar sobie zapodać niedługo kolejny post, bez jakichś z góry
założonych ram czasowych - jak będę się czuła źle, to przerywam. Jeśli więc
masz jakieś ciekawe spostrzeżenia i porady, to nie pogardzę:))

Pozdrawiam,
Akulka

P.S. Uprzedzając z góry jakieś komentarze -- nie robię tego by schudnąć, ale
pomóc sobie na stawy kolanowe, które po anginach przechodzonych w
dzieciństwie mi doskwierają - nie bolą, ale nieprzyjemnie skrzypią (z tego
co wiem przyczyną chyba są sole odkładane w torebkach stawowych)

Stomatologia - Testy na specjalizacje , LEP
rwące bóle w obu pachwinach i dole brzucha
krosta/guzek/ na odbycie -
"wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat
Drgania